REKLAM ALANI

MYNET ŞİFRESİNİ DEĞİŞTİRME(RESİMLİ ANLATIM)

Evet arkadaşlar bugün resimli anlatımda bir programı tanıtmayacağım.Mynet şifresini nasıl değiştirebiliriz ? ondan bahsedeceğim..Msn listemde yer alan bir çok kişi bunu yapamadığını ayarlar kısmından hiçbir şekilde mynet şifre değiştirme ile ilgili bir ayar olmadığını söylüyorlar.Evet haklılar aslında ayarlardan mynet şifremizi değiştiremiyoruz.mynet şifremizi üyeler kısmından değiştirebiliyoruz...Neyse lafı fazla uzatmadan resimli anlatıma geçiyorum...



ilk önce www.uyeler.mynet.com adresinden giriş yapıyoruz ...ve karşımıza aşağıdaki gibi bir ekran geliyor...burdan kullanıcı adı ve şifremizi giriyoruz...
Resimin üzerine tıklayarak büyük boy görebilirsiniz...

Kullanıcı adı ve şifremizi girdikten sonra zaten işlem bitmiş demektir. Karşımıza aşağıda gördüğünü üzere üye adı,şifre ,şifre değiştirme gibi alanlar mevcut burdan istediğiniz değişikliği yapabilirsiniz...Hatta mynetden gelen gereksiz mailler den kurtulmak istiyorsanız. "E-posta adresime mynet servisleri ve üyelere özel kampanyalarla ilgili bültenler geliyor "yazısının yanında yer alan gelmesini istemiyorum kısmına tıkladığınızdan bundan da kurtulabiliyorsunuz...
Resimin üzerine tıklayarak büyük boy görebilirsiniz...

Bizim amacımız şifre değiştirmekti evet şifrem yazan yerin karşısında değiştirmek istiyorum yazısına tıklıyoruz ve karşımıza aşağıda gördügünüz üzere üye dım eski şifrem yeni şifrem, yeni şifre tekrarı gibi alanlar bulunuyor burayı dolduruyoruz.yeni şifremizi yazıyoruz...
Resimin üzerine tıklayarak büyük boy görebilirsiniz...
Ve işlemler tamam şimdi yeni şifreniz ile mynete giriş yapabilirsiniz....




Umarım yararlı bir anlatım olmuştur...resimli anlatımlarımız ve sık sorulan soruların cevaplarını tekno-max adresinden vermeye devam edeceğiz....

18 yorum:

Adsız dedi ki...

süpersin kardeş her yerde arıyordum deli oldum ya hep msn şifre değiştirme bir allahın kulu anlatmamış bunu süper olmuş resimlerle sizi takip etmeye devam edicem çok güzel şeyler var burda.

ismet dedi ki...

işte bu ya aradığım şey buydu sagollasın nerden +rap vericez xD

TEKNO-MAX dedi ki...

forum değil kardeş bu blog o yüzden rap verme durumu yok :) he illaki bir şekilde rap vericem diyorsan yanda reklamlar var 1 tık atarak bize destek olabilirsin...

Adsız dedi ki...

bana da yardimci olurmusunuz
benim nickimi calinmis ve sifreside ´degitirilmis... ben nasil geri nicki geri alabilirm, yada sifresini degistiribilirim... yardiniz tskler

TEKNO-MAX dedi ki...

arkadaşım hotmail için olsa çözüm var onu anlatmıştım ama mynet şifresini almak için mynete bildirmmen lazım ve o adresin senin oldugunu onalra bir şekilde kanıtlaman lazım ki ancak ölesi alabilesin veya kimin aldıgını biliyorsan bir şekilde sende onun adresini almalısın malesef başka çaren yok...

batuhan dedi ki...

sağol bilader çok işime yaradı ;)

Adsız dedi ki...

nerden anlamadım

TEKNO-MAX dedi ki...

resimli anlatımdan da anlamadı isen yapacak bişey yok...

Adsız dedi ki...

ya bana bi el at TEKNO ya :( yapamıyorum:(kahretsin

Tekno-Max dedi ki...

arkadaşım neyini yapamıyorsun.. onu anlat yukarıda resimli anlatım var aşama aşama anlatılıyor. neresini anlamadın ya da yapamadın ?

Adsız dedi ki...

yha krds bn ewde oynuorum tm mı uye adımı hatrla dedim snra şifremi de hatrla dedim bi yazı cıktı guvenliğiniz için sorun olur falan bnde dedim bnden baska km oynar falan dedim tamam a tıkladım 10 dk snra bağlantı kesildi bi daha da giremedim ne yapmalıyım yha bana birisi akıl versin lutfen

Tekno-Max dedi ki...

birisi senin browserlerina cookie yollayarak senin şifrene ulaşmıs olabilir tam olarak anlamadım ama. yapman gereken mynet ile iletişime geçmen sana bilgilerinle ilgili birkaç bişiler sorarlar onları dogru şekilde adamlara iletirsen sana yeni bir şifre gönderirler..

Adsız dedi ki...

MYNET SAYFASINA GİRİŞ YAPINCA EN ALTTA ÜYELİK YAZAN YERE TIKLAYIN ORDAN DEĞİŞTİRİLİYOR. SAYFANIN EN ALTINDA KÜÇÜK YAZIYLA YAZIYOR

Adsız dedi ki...

tşkler 10gündür uğraşıyor ve yapamıyordum çok yardımcı oldum sonunda hallettim anlatım için tşkler

Adsız dedi ki...

kardeş deişdirdim mynet şifremi fakat girilmiyo maile müşteri hizmetleri de ücretsiz üyelere hizmet vermiyo ne yapmamız gerek ???

Adsız dedi ki...

ii de kardes posta kutusu acılyoo ya yardım pls acıl

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar mynet ana sayfasının altında üyelik yazan yere tıklayın bilgileriniz gelecek, işte oradan ne değişiklik yapacaksanız yapabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

TeKnoMax lütfen bana yardım et kardeş benim charım ikv de charım çalındı fakat m n adresi hala b ana akyıtlı ve doğum tarihinide biliyorum fakat gizli soruyu bilmiyorm(((bikerede daha böle oldu şifre değişmeyle uraşuyodum mynet hesabınıza kayıtlı msn adresi v ar dedi ona tıklaım eposta geldi ve yni şifr eyazın dedi eğiştim fakatk nerdne yaptımı unutum siz biliyormusnuz_?_?

Yorum Gönder

LÜTFEN ARGO İÇERİKLİ YORUM YAPMAYINIZ.GEREKSİZ SPAM MESAJ BİLDİREN YORUMLAR YAYINLANMAMAKTADIR.YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER... İLETİŞİM :TEKNO-MAX@WİNDOWSLİVE.COM

SEO