REKLAM ALANI

Facebook FarmVille Hız Hilesi %100 Çalışıyor

Facebook farmville para hilesi,Altin hilesi Yöntemleri sonuç vermiyor artık sayfa yenileme hatası ile karşı karşıya kalıyoruz. bu yüzden çogu kişi paraları kazanıyor ama sonrasında farmville sayfa yenileme hatası veriyor.Cheat Engine programını karıştırken Speedhack olayını keşfettim.Peki nedir bu Speedhack olayı,Tarayıcınızın ayarı ile oynamak aşağıdaki resime bakarsanız tarayıcının hızı 1.0 olarak gözüküyor biz bunu 10 yapar isek farmville tarlayı hızlı sürme,hızlı hasat etme,hızlı ekme işlemlerini gerçekleştiriyorsunuz.Bu işlem denendi ve %100 çalışıyor.Aşamları tek tek yazıyorum. hatta resimli anlatım yapmak daha güzel olacak o yüzden resimlerle destekliyorum yazıyı...

Öncelikle indirmiş olduğunuz Cheat Engine programını çalıştırıyorsunuz. daha sonra yukarıda solda yer alan monitör işaretli kutucuğa tıklıyorsunuz. Ordan tarayıcınızı seçiyorsunuz.Daha sonra Okeyliyoz.







Sağ tarafta yer alan Enable Speedhack yazısını işaretliyoruz. Var olan 1.0 değerini 10 yapıyoruz set speed diyoruz ve artık farmvillede işlemleri çok daha hızlı yapıyoruz... Buda Farmville Speedhack,Tarayıcıyı hızlandırma



FACEBOOK FARMVİLLE PROGRAMSIZ HIZ HİLESİ İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ

110 yorum:

Adsız dedi ki...

evet çalışıyor :)) birde sayfa yenileme hatasını çözsen süper olur:D

TEKNO-MAX dedi ki...

sayfa yenilem hatasını bu programla çözemem artık çünkü açıgı kapattılar :) Level atlıyordun onuda kapattılar. Şu anda çalışan tek şey bu herşeyi hızlı ek hızlı biç mantığı...

SEDEBİYAT dedi ki...

tarayıcıyı ne olarak seçmeliyim?

TEKNO-MAX dedi ki...

hangi tarayıcıyı kullanıyorsanız onu seçmelisiniz. İnternet Explorer ise İe.exe,mozilla firefox ise firefox.exe 'yi seçmelisiniz. daha net anlatmak gerekirse oyunu hangi tarayıcıda oynuyorsanız onu seçip işlemleri gerçekleştiriniz...

Adsız dedi ki...

sayfayı yenileyince tekrar gidiyor sanırsam..?

TEKNO-MAX dedi ki...

yok ardaşlar sayfayı yenileyince gitmiyor... Para hilesinde gidiyor hızda öyle bir sorun yok.Birde programsız size önerebilecegim bir hız hilesi var yöntem şu: 4 çit alıyorsunuz tarlanızda herhangi bir yerde kare oluşturuyorsunuz ve kendinizi o karenin içine alıyorsunuz ekme biçme herhangi işlemleri yaparken hızlı yapıyorsunuz burda programsız farmville hız hilesi...

Adsız dedi ki...

merhaba ben sema gerçek dediklerinizi yaptım ama ben altınımı yazınca bir çok o rakamdan çıkıyor doğrusu acaba hangisi yardımcı olursanız bu konuda sevinirim msn verirseniz de ekleyebilirim

TEKNO-MAX dedi ki...

@sema Doubleyi seçtiğinde yanda gelen herhengi birine tıklayabilirsin o fark etmiyor .Ama para hilesi artık geçerli bir uygulama değil ZYNGA buna önlem aldı anlık paran çogalıyor ama sonrasında sayfa yenile hatası ile karşı karşıya kalıyorsun. o yüzden level atlama ve para çogaltma için geç kaldın.Hız hilesi dahala çalışıyor.Hatta programsız hızlı ekme biçme hasat etme de mümkün kategoriler altında FAcebook'a tıklarsan orada anlattım burada kısaca anlatayım işçimizi hapsediyoruz oldugu yerden ekme hasat işlemini yaptıgı için zamandan kazanıyoruz.

Adsız dedi ki...

kardeş bn az önce denedm sayfa yenileme hatası verdi.. hozlandırmıştım toplarken hata verdi..

TEKNO-MAX dedi ki...

şu ana kadar bende hızla ilgili bir hata vermedi siz acaba hızı biraz abartıyormusun 1.0 iken 10 idealdir. daha fazlasını zorlamayın bence.programsızda hızlı ekip biçeliyorsunuz bu arada o konuya burdan ulaşabilirsiniz http://tekno-max.blogspot.com/2009/09/facebook-farmville-hz-hilesi-programsz.html

Adsız dedi ki...

program çalısyo saol kardsm eLLerne sagLk .d

Adsız dedi ki...

program çalışıyor ama para hepsi bitti.ne faydası var anlamadım mouse hızlandırmaktan başka

TEKNO-MAX dedi ki...

:S sen ya nereye ne yazdığını bilmiyorsun yada yukarıdaki yazıların hiçbirini okumadın hadi onu da geçtim başlığa da bakmaz insan yahu Facebook FarmVille Hız Hilesi diyor para hilesi demiyor.. zaten amaç hızlandırmak :S

RIFAT dedi ki...

4 çit yöntemini denedim hiç bir faydası yok paramda gitti ayrıca cheat engine 5.5 hilesi boş faydası yok hileler öldü galiba

TEKNO-MAX dedi ki...

4 çit yöntemi gayet çalısıyor boş değil sen işçini onun içine alacaksın hasat yapacagın veya bir şeyler ekip biçecegin zaman.İşlemleri oldugu yerden yaptığı için daha hızlı yapıyor işçin çitin içinde olacak.cheat engine hilelerine gelince farmville para hilesi,farmville level hilesi artık mümkün değil Zygna buna önlem aldı boşa denemeyin artık...onun her türlüsünü denedim ama sayfa yenileme hatası vermesede oyununu kapatıp açtıgında hepsi gidiyor...TEk çalısacan uygulama FARMVİLLE HIZ HİLESİ...

Adsız dedi ki...

download ı nerde ya bunun bulamadım

Adsız dedi ki...

usta bunda hadi speed i arttırdın eywallah peki pc e bi zararı varmı bunun herhangi bir yönden ?

TEKNO-MAX dedi ki...

donwload'ını yazmadım sadece ismini yazdım çünkü başka bir konuda yazmıstım downloadı virüslü diyorlar kendi orjinal sitesindekine bazı programlar virüs olarak algılıyor ama virüs yok ulaşmak isteyenler googleden arattırabilir ismini veya dileyen burdan indirebilir . cheatengine programını http://cheatengine.org/downloads.php burdaki download yazan yerden istediğiniz sürümü indirebilirsiniz...

Diğer bir arkadaşın sorusuna gelince Bilgisayara herhangi bir zararı yok sadece browseri hızlandırmaya veya yavaşlatmaya yarıyor. Ama sizde değerleri abartmayın 1 yerine 100 yazarsanız browseriniz çökme ile karşı karşıya kalır değeri en fazla 20 yapınız. zaten porgramdan ve tarayıcınızdan çıktıktan sonra herşey eski haline dönüyor. bilgisayara herhangi bir zararı yok...

Ek olarak Yanlış yere yorum gönderenler için bir daha yazıyorum Farmville para hilesi,farmville level hilesi yöntemleri bu programla çalısmıyor artık boşuna ugraşmayın birde bu para yöntemi neden çalışmıyor demeyin yorumları okuyun lütfen burada herkes bildigini paylaşıyor.Farmvillede Programsız Level atlamanın pük noktalarını bir yazıda analtmıstım orayı okuyarak da alanınızı geliştirebilirsiniz.KAtegoriler altında facebook'a tıklarsanız konuya ulaşırsınız...

Bilgi paylaştıkça güzeldir herkes bildiğini yazsın ki birbirimize birşeyle katabilelim ben değişik birşeyler buldukça alanımda bunları sizlere aktarıyorum...

Murat Kubilay dedi ki...

Bir önceki konuda verdiğiniz programı indirdim fakat sizde gözüken sped kutucuğunun yanındaki kutucuk bende gözükmüyor bu yüzden bir türlü hızlandıramadım. 5,2 son sürümü indirdim. Yardımcı olursanız sevinirim.

tєкภ๏-๓คא dedi ki...

öncelikle programı çalıstırdıktan sonra tarayıcınızı üstteki bilgisayar simgesine tıklayak seçmelisiniz yoksa yandaki anable speedhack aktif olmaz.Tarayıcıyı seçtikten sonra aktif olacaktır. Birde programsızda hızlı ekme biçme yöntemi mevcuttut ondan da baksetmiştim.İşçinizi hapsedin işlemleri oldugu yerden yapsın.İşçinizin çıkı yeri hep aynı oldugu için tarlanaın ortasında çıkış yerinde hapsederseniz iççi yerinden kıpırdamadan hızlı yapar işlemleri...

Adsız dedi ki...

ben bu dediklerinizin hepsini yaptım hicbir deisiklik olmadı:S

CTK dedi ki...

Herşey iyi hoş hemen ekip biçiyoruz ama shopa gidip birşey aldırmıyor oyun ve ayrıca tekrar oyuna girince eski haline geri dönüyor herşey

tєкภ๏-๓คא dedi ki...

ya arkadaşım emin misin aynı konudan bahsettiğimize Farmville Hız hilesi bu Şu aşamada çalısan tek hile yöntemi yukarıda anlatılanları uyguladı isen hızlı ekme biçme yaparsın. Veya programsız yapmak istiyorsan bu işi işçini kara çir veya saman balyalarının arasına al sorun hallolur..

Adsız dedi ki...

evet hile artık işe yaramıyor galiba

Adsız dedi ki...

yaa benim mahsul oluşumum hala aynı hızla oluyo nasıl yapcam onu?

Adsız dedi ki...

cheart engine programıyla facebook texas holdem pokerede hile yapılıyomuş cip için senin bir bilgin varmı yardımcı olabilirsen sevinirim

Adsız dedi ki...

BENIMDE HİÇ BİR DEĞİŞIKLIK OLMADI HIZ KONUSUNDA SPEED I 10,0 A AYARLADIM AMA HZILANMADI:(

DunqeoN dedi ki...

1000 yaptım hızı ve hayvan sesleri birbirine karıştı.. İşe yarıyor gibi..

Murat Kubilay dedi ki...

Kolay gelsin. Programı kurdum, çalıştırıyorum. İşe de yarıyor. Fakat merak ettiğim şey şu; internette de baktım ama bulamadım, bu programı çalıştırmamızın sınırlı veya sınırsız internet paketi kullananlar açısından bi handikapı var mı?

tєкภ๏-๓คא dedi ki...

sınırlı sınırsız herahngi bir sorun teşkil etmiyor.siz internetde ne yaparsanız yapın zaten kotaya yazar.Kendi bilgisayarınızdan bir video yüklediginizde upload'a girdigi için yazar ama sınırlı kullanıcılar için 4gb içinde hesaba girmez.Diğer türlü yaptıgınız herşeyde sizin kotanıza yazar.1kblık resim baktınız diyelim internetden kotanıza 1kb olarak işler.Bunlar ufak tefek şeyler oldugu için kotayı etkilemez.Sınırlı kullanıcıların kotasını etkileyen Videolardır.Günlük 10 videodan fazla izlememek gerekir ay sonunu çıkarabilmek için..

Adsız dedi ki...

bu program mahsülün oluşumunu mu yoksa ekip biçme işinimi hızlandırıyor ?

Tekno-Max dedi ki...

ekip biçme işlemlerini hızlandırıyor...

Adsız dedi ki...

tarayıcı ne bulamıyorum ben tarayıcı :( bilen biri yardım edermi . sevket91@hotmail.com msn adresim burdan yardımcı olursanız sevinirim bekliyoru...

Adsız dedi ki...

tekno max allah sana sabır versin bilen bilmeyen herkese teker teker laf anlatıyosun =) ellerine kollarına sağlık bizi bilgilendirdiğin için ve eğer bulursan yeni farmville açıklarını 4 gözle bekliyoruz.. saygılar

Tekno-Max dedi ki...

Sagol Adsız(05:54) napalım birleşler paylaşıyoruz elimizden geldiğince anlatmaya çalısıyoruz..Bazıları okumadan birşeyler soruyor.o neysede bazıları argo kullanıyor o sorun teşkil ediyor.Yayınlanmayan bir sürü gereksiz mesaj var :) bir şeyler bulursam paylaşmaya devam Kategoriler altında Facebook var orada paylaşıyorum..

Adsız dedi ki...

Cheatenginenin yeni sürümünü yüklerseniz virus mirus yok adwarede yok. tarayıcı dediğimiz internete bağlandığınız browser örneğin mozilla firefox veya internet exlorer yada opera falan.

Adsız dedi ki...

Enable Speedhack yazısışaretenmyor ve "failure enable speedhack.(DLL injection failed) diye uyarı veriyor....YARDIM...

mehmet ali dedi ki...

aynı bnde de "failure enable speedhack.(DLL injection failed)" hatasını werior

efedagcanturk@hotmail.com dedi ki...

Tesekkurler kardesim. cheatenginenin artık çalışmadığını elli kere yazmışsın ama okumadan yorum yapanlara bende kızıyorum söylediklerinin hepsi doğru verdiğin ipuçları işe yarıyor. Elemanın etrafını çitle yada samanla kapatmak iyi fikir ama bunu oyunu ilk açtığında çiftçi ilk durduğu noktada yapman ve çiftçiyi o karenin içine hapsetmek gerekiyor. Aksi halde oyunu her açışımızda çiftçi samanla yada çitle çevrelediğimiz yerin dışında başlıyor. Bunu belki yukarda belirtmişsindir yazıların çokluğunu görünce bende bi kısmını okumadım çünkü :))

Tekno-Max dedi ki...

Enable Speed işaretlenmemesinin sebebi senin tarayıcını seçmemiş olmandan kaynaklanıyor farm villeyi hangi tarayıcı da oynuyorsa ie,mozilla,choreme vs ilk önce onu seçmen lazım.. birde yazının sonundaki linkten programısz hızlandırmaya ulaşabilirsiniz.

efedag evet sadevce burada değil bir çok yerde yazdım ama bizim milletimiz tam okumadıgı için aynı şeyler 10 kere 100 kere soruluyor.ben artık hız hilesini programla kullanmıyorum zaten dediğin gibi har kişinin işçisinin çıkış yeri her zaman aynı yerdir yani tarlanın ortası o çıkış yerini saman balyaları ile cevirirseniz.işçiniz hep oldugu yerden çalısır.ve işlemleriniz çok daha hızlı yapılır..

Başka bir hatırlatma daha bir çok kişide benim tarlama çok geç giriyor tarlama ulaşmam baya zaman alıyor diye sormuslar bunun öncelikli sebebi tarlanızda eger hayvan sayısı fazla ise bunlar oyunun açılmasını güçleştiriyor.Eger sorununuz bu değilse sisteminizdeki cookileri silin çünkü internete her girdiginiz sayfayı tutuyor bu yüzden browseriniz da yavaşlamalar meydana geliyor... bu yazdıklarımı oursanız aynı soruları bir daha sormazsınız umarım...

Adsız dedi ki...

şu an farm ville hilesi aramayın çünkü yok varsada bulunan hileler işe yaramıyo yeni hileleri bekleyin ama onuda çözerlerse o da işe yaramaz

Adsız dedi ki...

tekno max eline koluna saglık programı buldum indirdim dedıklerının aynısını yaptım çok guzel calısıyor fakat bana lazım olan mahsülün hemen gelişmesi :) yani bu program mahsul gelısımını hızlandırmıyor bunun için başka bi programın varmı acaba ?

Tekno-Max dedi ki...

farmville hızlı mahsul yetişmesi hakkında bir bilgim yok.Eğer bilgisi olan birisi varsa burada herkesle paylaşabilir...

Adsız dedi ki...

sa peki bu hileyi kulanınca dc oluyomuyuz yani hesabımız siliniyomu?

Tekno-Max dedi ki...

hesap silme gibi bir durum olmuyor ama bu hileyede gerek yok artık. hızlı ekip biçmek istiyorsan programsız içinin saman balyaları ile çevir etrafını ve işçin daima çıkıs noktası aynı oluyor bulundugu yeri cevir yani tarlanın ortasını. ekme biçme hasat işlemlerini oldugu yerden yapar. zaman kaybı olmaz.

Adsız dedi ki...

kanka mesela 4 saat de hasatı kaldırıosan bunu çalıştırınca 40 dakkadamı kaldırcan???

Tekno-Max dedi ki...

aynen öyle ama ama programla kasmaya gerek yok senin yazdıgın yorumun üstünü okursan programsızda hızlı ekme ,biçme,hasat işlemlerini yapıyorsun.İşçin bütün işleri oldugu yerden yapıyor.

Adsız dedi ki...

herşey tmmda o volve yazan yere ne yazcaz

Tekno-Max dedi ki...

hiç birşey yazmıyorsun yukarıyı okudu isen neyin nasıl olacagı anlatılıyor zaten ....

gozde dedi ki...

Sayın Tekno-Max; hız hilesinde de aynen para hilesinde olduğu gibi sayfa yenileme hatası oluyor. Bunun neden kaynaklandığı hakkında bir fikrim yok, siz hız hilesinde bunun bir problem doğurmadığını söylemişsiniz bir daha kontrol edebilir misiniz? Hatanın bende olup olmadığını görmüş olurum. Paylaşım için teşekkürler.

sunnullah dedi ki...

gerçek hız için farmville152.exe yi indirn reklam olarak algılanmasn gerckten işinize yarayacak hız programı. sadece işçiyi tarlanın tam ortasına saman ile hapsedin ömür billah içinden cıkamaz ama illaki ortaya hapsedeceksiniz mesela kenara bi yere hapsettiniz sayfayı yenileyince tekrar çıkar yerinden. kullanımı: farmvilleyi açınca büyüteç i en küçük konuma getirin saydam olan farmville programını tarlanın tam üstüne denk getirin en alt sol uçtan 1 kez tıklayın ve kendi kendine harvest ve veya plow yapsın..

http://www.4shared.com/dir/18765721/9ad62fd3/Farmville.html

Tekno-Max dedi ki...

Şu anda ben Hız hilesini kullanmıyorum daha dogrusu programa gerek görmüyorum. İşçiyi Taralnın çıkış noktasına hapsettiğim için işlemleri oldugu yerden yapıyor ve ekme biçme işlemleri daha hızlı oluyor...

Tekno-Max dedi ki...

Unnullah arkadaşın dediği yönteme gelince onu bilmiyorum denemek lazım aslında iyi bir yöntemi paylaşmışa benziyor. anlattıgına göre işlemler bizimkinden daha hızlı yapacaga benziyor yani otomatik ekme biçme gibi birşey sanırsam...Bir ara deneyecegim o yöntemi de olumlu olumsuz sizlerle paylaşırım... Sizde deneyebilirsiniz.Sonucta bizler herşeyi bilmiyoruz bilgide paylaştıkca güzel her ne kadar bu hile yöntem olsada sonucta birşeyler paylaşılıyor.. Bu arada sunnullah yorumun ve paylaşımın için sagol bir ara denicem o yöntemi de

sunnullah dedi ki...

tamam kardesim deneyin farkı göreceksinz bana da tesekkür edeceksiniz bu kadar kesin konusuyorum... iyi muhabbetler....

Tekno-Max dedi ki...

Dün denedim yöntemi programı çalıstırıp en uç köşeyi seçerseniz tarlayı tek tek seçip sürme işleminizi çok hızlı yapıyor..Hasat yaparkende aynı şekilde seçme işlemi hızlı şekilde yapıyor.Ama sonucta yine onları işlerken ki hız aynı .Sadece seçme işlemlerinden baya bir hız farkı göze çarpıyor... Arada da sayfa yenileme hatası veriyor otomatik bir yerlere gidiyor.Olumlu ve olumsuz yönleri denemek isteyenler deneyebilir...Ben bunları tek tek seçmekten bıktım diyenler için güzel bir yöntem oldugunu söyliyebilirim...

Adsız dedi ki...

hepınız bos konusuonuzz hıle calsır durumda kendım denedım saol kardess ellerıne saqlık süper yapamıolar burda ınsanı deıl edıolarrr allah allah

Adsız dedi ki...

ya bnm chorome ama hangi chorome bi sürü choreme var orda ?

Tekno-Max dedi ki...

chorome.exe

Adsız dedi ki...

dostum tek kelimeyle süper... eyvallah...

musa dedi ki...

ben de set speed çıkmıo yazmıo napmalıyım

Adsız dedi ki...

kardeş öncelikle yardımların için saol.fakat ben hızı 10 yaptığımda set edemiyorum sadece altta APLLY var...ayrıca cheat engıne 5.4 yuklemeye baslıyorum ama 5.5 yukluyo bu sebepten mı acaba:)şimdiden saol

Adsız dedi ki...

urunlerin daha hizli yetismesi icin bir hack mevcutmu yani 8 saatte yetisen bisey 4 saatte yetissin bu mumkun mu?

Adsız dedi ki...

arkadasım hıc tarla buuyumeyyı hızlandırmıyor ama ses hız ole yoksa aynı hızda buyyuyo neden yanı baska ne yapmam gerekıo

Muzaffer dedi ki...

slm lar bende otomatik hasat programı var. sağdan sola ve yukardan aşağı kaç kare varsa mesela 20x20 yazıyosun programdan r tuşuna basıyosun pc kendisi 10 sn de ekiyo piçiyo siz hiç uğraşmıyosunuz. isteyen varsa bana msnden ulaşsın
muzafferozdemir@msn.com

Adsız dedi ki...

saol kardes ben metın2 de oyuyomondada caljstı farmdadane kadartsk etsem az cooook saol

CİR@K dedi ki...

Artık hile işlemiyo

Adsız dedi ki...

yokmu kardeşim bu memlekette sağlam bi programcı babayiğit bi açık daha yakalasın hile oluştursun :))

Adsız dedi ki...

merhaba toprakları üstüste koymayla ilgili bilginiz varmı acaba bunun yapıldığını gördüm ama nasıl yaptığını tarla sahibi söylemiyor

Adsız dedi ki...

karenin içine girip yapma hız hilesi deil ki adam uzakta yapıo normal hızda

Adsız dedi ki...

Toprakları üstüste koymak için farmville bot programını kullanabilirsin gogılda ara sitesi var.

Adsız dedi ki...

yha paramı veriyo yoksa hızmı yha anlamadım

logarnvo78 dedi ki...

arkadaşlar "farmvilleclicker" programıyla daha rahat ekip-biçme işlemlerini yapabilirsiniz...

Adsız dedi ki...

size bir hile verim level geçmek için sarı saman satın çok
satın

Adsız dedi ki...

cheat engine 5.5 de hız hilesi mahsülü hızlı yetiştiriyor

Adsız dedi ki...

çokk...... tşk

Adsız dedi ki...

kardeşş ben yapamadım Ne tarayıcısı ben anlamadım aradım senin işaretledigini bulamadım KArdeşş MKsn mi verem sana ahmt_0033@hotmail.com Ekleyin bilen varsa Lütfen söylesin OLuyorsaaa....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben şuan da farmville de hack yapıyorum yardım isteyen bana ulaşabilir sayfa yenilemeye gelir sek onun bir çözümünü buldum fakat anlatması gerçekten çok zor o yüzden teke tek konuşma olsa iyi olur

Adsız dedi ki...

çite çok para harcamanıza gerek yok onun yerine çiftçiyi saman arasına alın daha ucuza mal olur ve aynı işlevi görür

FIRATCAN dedi ki...

ARKADAŞLAR BİTANDE DAHA FACABOOK OLUŞTURUN ONDAN SONRA KOMŞULUK İSTEGİ GONDERİN SONRA ONUN TARLASINA GİRİN VE HIZ HİLESİNİ ÇALIŞTIRIN

Adsız dedi ki...

hile işliyor ama sayfa kendini yenileyince eski haline geri geliyor,kaydedemior yani browser...bunu çözebilecek var mı,yardımcı olursanız sevinirimmm...

farmville dedi ki...

ya nasıl kulanılıo

Adsız dedi ki...

ArqaDa$Lar Bhen Bun.N her hiLeSn YapTm Ama Bana En Lazm oLan HızLı Ekme,Biçme,TopLama LazM Bana YarDm eDn ARqDsLr ...! LütfeN

Adsız dedi ki...

slm kardeş ben bunları yaptım ama nasıl kaydolck yapıp bırakıyormuyuz :S bi yardımcı olsanız acil !

Adsız dedi ki...

sayfa kaydediliyor dio sonra yenileme oluo herşey eski haline dönüo

Adsız dedi ki...

bu program ile sınırsız benzin hilesi ve üstüste tarla hilesi halen çalışıyor. bilginize...

ASAS dedi ki...

ARKADASLAR ARTIK PARA HILESI OLMADIGINDAN UST USTE TARLA EKEREK BIRAZ DAHA ZAMAN HARCAYIP PARA KAZANMAMIZ GEREKIYOR ISTIYORSANIZ ANLAYIM MEVZUYU
1.Sİ FARMVİLLE OTOMATİK HASAT PROGRAMINI BULUP INDIRIN
2.Sİ CHEATENGINE PROGRAMINI INDIRIN
3.SU SAFARI BROWSE PROGRAMINI INDIRIN
4.SU MOZILLA FIREFOX U INDIRIN
SİMDİ NASIL KULLANACAGINIZ ANLATACAM
FARMVİLLE FIREFOX DA ACINVE SONRA CHEAT ENGINE PROGRAMINI ACIN SOL UST KOSESINDEFILE DOSYASININ ALTINDAKI YANIP SONEN BUTONA TIKLAYIN VE MOZILLAYI SECIN SONRA SAG TARAFDAKI VALUE TYPE BOLUMUNDEN ARRAY OF BYTES SECIN USTUNDEKI HEX BOLUMUNE d0 30 26 d7 d2 60 ?? ?? 66 ?? ?? a8 24 00 aralarında bosluk bırakarak yazın ONUN USTUNDEKI FIRST SCAN BOLUMUNE TARATIN BU ISLEM MUTLAKA TARAMASI GEREKMEKTEDIR BUNU MOZILLADA BASRAMASSANIZ SAFARIDE AYNI ISLEMLERI UYGULAYIN TARATTIRDIGINIZ KODU SOL USTE GORECEKSINIZ CIFT TIKLAYIP ASAGIYA ALIN VE CIKAN KODA CIFT TIKLAYIP 26 YAZAN YERI 27 OLARAK DEGISTIRN SONRA SOLDAKI ENAPLESPEEDHACK TIKLAYIN VE 1 OLAN HIZI 0 SIFIR YAPIN SOLA KAYDIRIN YANI SONRA FARM SAYFASINA GECIN VE PLAY TUSUNA BASIN FARMVİLLE ACILMAYACAKTIR TEKRAR CHEATENGINE PROGRAMINA DONUN VE HEX DEKI KODU TEKRAR TARATTIRIN CIKANI TEKRAR ASAGIYA ALARAK 26 YI 27 YAPIN ENABLE YI ESKI KONUMUNA GETIRIN 1 FARM VİLLE GIDIP ISTEDIGINIZ YERE EKIM YAPN DIKKAT EDIN 2000 ADEDI GECMEMELIDIR BIR DAHA SAYFANIZ ACILMAYA BILIR IYI EGLENCELER GELELIM EKIP BICME HADISESINE BU ISLEMLER BITINCE BICME ZASMANINDA OTOMATIK HASAT PROGRAMINI ACIN CHEATENGINE PROGRAMINI ACIN KACA KAC EKTIYSENIZ OTO.HST.PROG. YAZIN ORNEK 22X22 R HARHINE BASIN BIR KAC SANIYE SONRA CHEATENGINE PROG.ENABLEYI 5 E GETIRIN DIGER TOPLAMA ISLEMI ICIN BIR DUSUGUNU YAZIN 21X22 R YE BASIN BENDEN BU KADAR KALANIDA SIZ GELISTIRIRSINIZ

juanlucky dedi ki...

evet var nasıl yapıldıgınıda yazmıstım fakat yayınlanmamıs akın akdemir

Adsız dedi ki...

evet var yazdım fakat yayınlanmamıss

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hile mahsüllerin olmasını saglamıyor.

hilenin amacı normalde bir kareye 1 tane dikim yapabiliyorken bir kare kadar kaydırmadan 4 tane yapabilmek. cok basit ve kullanıslı bi yöntem.hızlı para ve xp kazanmak için. yani tarlanız 24 x 24 gibi değilde 40 x 40 gibi kullanabiliyorsunuz hatta daha fazla :)

Adsız dedi ki...

sağol güzel bi paylaşım ama 5.6 yı indirin onda hata vermio =))

Adsız dedi ki...

chat engine 5.5 ten üst üste tarla dikmeyide yapabilrsiniz ben yapıyorm ama sayfa kendini yeniliyo ve tüm yaptıklarım gidiyo yardım edebilcek birisi varmı ?

Adsız dedi ki...

lan yürüyün çalısıo çalışmasıa ama kapatınca para flan gidioo

Adsız dedi ki...

indiremedim yha nerden indirioz bi cevap lütfen

Adsız dedi ki...

arkadaslarr pekı bu kod nerdekı onu anlamadım bende kod cıkmıyoo kı yapıstırayımm offff sabahın 5oldu hala ugrasıyommm

Adsız dedi ki...

ben yukledim ama nasıl kullanılacağını bilmiyorum...

Adsız dedi ki...

bahcem acılmıyor hıcbır hata da vermıyo ne yapmalıyım yapmadıgım bırsey kalmadı

Adsız dedi ki...

güzel kardeşim bu program guzel calısıyor diyorsunda ilk olarak hasatların yetişme oranları iki artıp bir düsüyor iki param 0 oldu 3 para hilesı değil onu bende biliyorum ama bu programın neden para yedini bir acıkla.lutfen

dsa dedi ki...

bakın şimdi para hilesi çok işe yarıyor ama sayfa yenileme hatsından kurtulmaytı sölyliyim size şimdi cheat engineye girdiginizde setting var bilgiseyar remisnin yanında tıklayın altta olnan 1 tane sey var ona tıklayın sonra onun icinde bir mod var en altın 2 yada 1 üstünde sanırım ona tıklayınız r sonra ise o modu açık kapın ok deyin oldu bitti artık her oyunda kullanıla bilir iyi oyunlar imza ____mert_k_

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu programla aynı zamanda üst üste tarla da ekebiliyorsunuz. 1 yere 4 tarla belki de daha fazla tarla ekebilirsiniz. böylece ektiğinizin 4 katı xp ve coins kazanıyorsunuz.

Adsız dedi ki...

ya set speed nerde yazıyo

Adsız dedi ki...

bu farm villed para kazanmanın başka yoluda var ama ben kullanamıyorum ya programın ismide farm helper1,5 beta ama kullanamıyorum başaran olursa utfen paylaşsın

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar tarlamın bir köşesinde mozaikleşme var renkler birbirine girmiş küçük bir bölüm ama can sıkıcı bir görüntü farmville haper kullandıktan sonra oldu bu yüzden onuda sildim kullanmayı beceremedim üstelik napmam gerek yardımcı olabilecek birileri varmı ?

Adsız dedi ki...

evet ben yaptım dediğinizi 1-tarlamı üst üstte yaparken hata veriyor kapanıyor ve yaptıklarım gitmiş oluyor 2- hata vermesin diye biraz üst üste yapıyorum çıkıyorum girdiğimde tekrardan silinmiş oluyor tarla ne gibi bir hata olabilir. yardımlarınız için tşk..bilal

salih kılıç dedi ki...

03.30 halen ugraşıyorum bir türlü bulamadım bir sürü yorum okudum olmadı.benim tarlayı biçiyom yarıya gelmeden donuyo.tarayıcı kapalı diyo onu nasıl açabilirim.msn gönderirseniz memenun olurum.Şimdiden teşşürler. salih_kilic41@hotmail.com

adsızz :) dedi ki...

SAol arkadaşm harika bişimiş bu ben bu programı önceden indirmiştim ama kullanamıyodm çok saol işe yarıyor tebrikler :)

Adsız dedi ki...

enable speedhack dedikten sonra orda 10 yapın ama 100, 200, 500, vs gibi şeyler yapmayın o zaman server sorunu oluyor açgözlülüük gibi zaten sabır işi bu :))

Adsız dedi ki...

çok iyi

Adsız dedi ki...

yaa abi nasıl indircez

Adsız dedi ki...

nasıl indircez link atınnnn

Adsız dedi ki...

arkadaşlar be n city villde ev falan yapıyorum 1 dakika sonra sunucu eski haline dönüyo yazıyo ve eski haline dönüyo ondan önce yapttığım evler falanda gidiyo yok oluyo yardımcı olursanız sevinirim :)

Yorum Gönder

LÜTFEN ARGO İÇERİKLİ YORUM YAPMAYINIZ.GEREKSİZ SPAM MESAJ BİLDİREN YORUMLAR YAYINLANMAMAKTADIR.YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER... İLETİŞİM :TEKNO-MAX@WİNDOWSLİVE.COM

SEO