REKLAM ALANI

Facebook farmville Hız hilesi Programsız %100 çalışıyor !

Facebook farm ville hız hilesinden daha önce burda bahsetmiştim. Cheat Engine programını kullanarak browser'inizi hızlandırıyorsunuz.Tarlayı ekme biçme,hasat yapma gibi işlemlerinizi çok hızlı bir şekilde yapıyorsunuz. Şimdi Tüm bunları bir kenara bırakıyorum ve size programsız olan bir yöntemden bahsediyorum...

Resimi büyük görmek için üzerine tıklayınız

Yandaki Resimi gördüğünüze göre bu adam neden tarlanın ortasını çitle çevirmiş ve içinde bizim işçimiz var diyebilir. işte işim püf noktası burası işçimizin çevresini çitlerle çeviriyoruz bir yere kaçamasın diye peki tarlanın ortasında yapmamız şart mı hayır değil istediginiz yerde yapabilirsiniz ama bir kare oluşturup işçimizin kaçmasını engelliyoruz :) şimdi tarlanın bir ucundan bir ucuna gitmek var oldugun yerden tarlayı ekmek,hasat etmek,tarlayı sürmek, meyve toplamak var.siz hiç yerinizden kıpırdamadan tarlayı rahatlıkla sürebiliyorsunuz ve hızlı bir şekilde extra hiç bir programa gerek kalmadan.Deneyin faydasını göreceksiniz ben iki saat bunla mı ugraşıyormusum diyeceksiniz.5 dkda halletiginiz bir işlemi 1 dk içinde çok rahatlıkla yapabileceksiniz..Umarım yararlı bir bilgi olmuştur.Facebook farmville ile ilgili değişik yollar ve ipuçları buldugumda yine yazmaya devam edecegim. kategoriler altında facebooktan yazılarımızı takip edebilirsiniz...
farmville hileleri

22 yorum:

DunqeoN dedi ki...

Bunu biliyordum. Ama ben samanların arasına koydum. Gerçekten çok hızlı yapılıyor işlemler. Henüz almadım traktör falan ama onun yaptığı kadar hızlı yapıyordur öyle sanıyorum.

Adsız dedi ki...

Bence işçimizi tarlanın bi kosesınde aldığımız agacların arasına sıkıstırın cıt almanıza felan gerek kalmıyo... hem görünümü güzel hem masrafsız...

Emre dedi ki...

Ama o zaman girdiğinde orada gelmiyor.Hep ortada başlıyor.Ben ortaya kapattım.

Adsız dedi ki...

nasıl indirecem

Adsız dedi ki...

Nasıl İndircezz

Adsız dedi ki...

indirme yok açıklama yazıyor...

Adsız dedi ki...

yaa ben programı indirdim ama kullanımı çok zor ve sadece hızlandrmak içinsen gerek yok işçim tarlanın ortasında hapis vaziyette daha hızlı hallediyorum herşeyi eğer bu cheat programı hızlandırmak içinse hiç. gerek yok bana xp ve coins kazandırabilecek bi hile lazım :P lütfen bununla ilgili açıklama yaparsanız çok memnun olucam şimdiden teşekkr ederim...

Adsız dedi ki...

bu işe yaramıyor başka bir şey bulun

Ures dedi ki...

yaw ben farm villenin bütün hilesini biliom ama bitek experience die hile var onu bulamıyom adam marketten bi ektimi direk ektiği şey çıkıyor youtube ye yazın farm ville experience die çıkar

Adsız dedi ki...

ya neden hileyle uğraşıyonuz ki anlamadım hadi hile yaptı herkes max level olan 70 e ulaştı villa aldı istediği kadar sonra nolcak bir iki hafta sonra sıkılıp başka oyun arayışı içine gircek bırakın da bir sene falan idare etsin işte uğraşalım bakalım bi keyfini çıkaralım iyice

Adsız dedi ki...

yaw olmuyor

Adsız dedi ki...

arkadaşlar oyuna yeni girdiğiniz zaman karakteriniz zaten tam ortada beliriyo hiç oynatmadan etrafını samanlarla çevirin ve normalın 5 katı hızla karşılaşın basit ama güzel

Adsız dedi ki...

nasıl indirilio

RdVn dedi ki...

agalar nereden indirilio

Adsız dedi ki...

ya su programi tam anlatsaniz codlari falan varmis cözemedim gitti kac gündür :-((((

Adsız dedi ki...

millet bnde her türlü hile var fakat sayfa refresh hatası veriyor uraşmayın bnm lwlim 70 oldu param 1.407.997.157 gibi bir miktardı dolarım 9.874 fln dı ama hileden önceki paranız atıyorm 1000 ya ondan daha fazla para harcayınca anlasılıp refresh hatası veriyor sadece speed hack çalısıyor oda 5 e kdr :P

Adsız dedi ki...

lan gerizekaylılar okusanıza ne yazdı indirme yok diyor siz hayla indirilmiyor diyorsunuz

Adsız dedi ki...

cheat enginenin kullanımı zorsa sizde google farmville otomatik hasat programı yazın kurun o daha kolay

site sahibi dedi ki...

arkadaşlar biz bu hileyi eskiden kullandık ama farmville yöneticileri hileleri kaldırdı mesela 2 günde 1milyo exp kasmıştım rekor o yüzden sadee ekme biçme hilesi var

Adsız dedi ki...

cheat engine proğramı blgsyrı eşşek cennetine gönderiyor...

Adsız dedi ki...

arkadaşLar indirme butonu nerde yardıMM aciL DeNeMeq iSTiYoRuM .D -*

Adsız dedi ki...

indiriyorum

Yorum Gönder

LÜTFEN ARGO İÇERİKLİ YORUM YAPMAYINIZ.GEREKSİZ SPAM MESAJ BİLDİREN YORUMLAR YAYINLANMAMAKTADIR.YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER... İLETİŞİM :TEKNO-MAX@WİNDOWSLİVE.COM

SEO