REKLAM ALANI

Facebook Farmville Para(Money) Hack Hilesi Videolu Anlatım

Evet Arkadaşlar daha önceki Facebook Farmville Yazımda Famrville Nedir?, Nasıl oynanır incelikleri nelerdir?, Hile yapmadan nasıl çok para kazanabileceğimiz hakkında bilgilere yer vermiştim.Yazımı yayınladıktan sonra bir çok kişi yazıyı olduğu gibi kopyala yapıştır yapmış ve kendi alanına almış En azından Nezaketen sonuna kaynak belirtselermiş çok iyi olurmuş ama neyse yine de canları sağolsun :)

Şimdi ki yazıda farmville para hilesi nasıl oluyor bunu size bir programla gösterecegim.Programımızın adı Cheat Engine googleye yazarsanız bulursunuz. ama ben size Anasayfasından link vereyim bulması kolay olsun :)

Cheat Engine Donwload linklerine BURDAN Ulaşabilirsiniz...Baştan anlaşalım arkadaşlar bu program benim sitemde değil o yüzden indirken virüs programınız uyarı verebilir.Eset kullanıcılarında uyarı verecektir.Programınızı devre dışı bırakmanız gerekir Eğer güveniyorsanız indirin güvenmiyorsanız programı indirmeyin...Neyse asıl konumuza geçelim Facebook farmville'ye giriş yaptıktan sonra Cheat Engine programını çalıstırıyorsunuz. daha sonra kullandığınız taracıya göre yukarıdaki sol üstte tıklayarak açılan pencereden seçiyorsunuz... daha sonra puanınızı binary sistemde taratıyorsunuz ve kendi puanınızın oldugu yeri buluyorsunuz üzerine çift click yaparak altta ekliyorsunuz ordan value değeri giriyorsunuz(999999) gibi daha sonra alanınıza gidiyorsunuz ve herhangi birşey seçiyorsunuz ve ekiyorsunuz puanınızın arttığını görüyorsunuz. Bu yazılanlar biraz karışık gelmiş olabilir o yüzden videolu anlatıma yer verdim ordan da nasıl yapıldığına bakabilirsiniz...

Videodaki yazılar çok ufak kalmış o yüzden aşamaları takip etmeniz daha iyi olacaktır...Videoyu izlerken tam ekran izleyin ki daha net görünsün yapılanlar...

NOT: youtube de izleyenler Ya tam ekran izlesinler yada HD'ye tıklayarak daha net görebilirler..

FARMVİLLE MONEY HACK VİDOSU ZYGNA TARAFINDAN SİLİNMİŞTİR...

Farmville hileleri

YARDIMCI VİDEO

video


FACEBOOK FARMVİLLE PARA(MONEY ) HACK SAYFA YENİLEME HATASI VERMEKTEDİR...

286 yorum:

Adsız dedi ki...

maalesef çalışmıyor. otomatik sayfayı yenilemenizi istiyor ve de para/xp hepsi eski haline dönüyor...

Adsız dedi ki...

işlemleri tek tek yaptım ama olmadı ! resimli anlatım yaparsan sevinirim...

Adsız dedi ki...

bunu yapınca bağlantı kopuyo sayfayı yeniliyo ve hiç bişe değişmemiş gibi oluyor !

amca dedi ki...

Tamam oluyo da sabunköpüğü gibi. Oyun serveri ile irtibat kurunca pof diye uçuyor puanlar.

Adsız dedi ki...

haha param çogaldı :)

Adsız dedi ki...

ADRESLER 1000 DEN FAZLA ÇIKIYOR.ARALARINDAN HANGİSİ OLDUĞUNU ANLAMAK İMKANSIZ.ŞİMDİ NE YAPABİLİRİM.PAYLAŞIM İÇİN TEKLER.YARDIM BEKLİYORUM

Adsız dedi ki...

haram para arkadaşlar günahtır yapmayın =)

TEKNO-MAX dedi ki...

kutucuktan Double seçmezsen byte olarak seçili olduğu bir sürü adres gelmesi normaldir.double oalrak sececeksin.Tek bir adres geliyor.. kendi puanını aynen yazacaksın

Adsız dedi ki...

fucks sake someone translate this to English

Adsız dedi ki...

sayfa yenileme istediği anda herşey çöküyo bunun için ne yamak gerekiyo acaba yardım ederseniz sevinirim:)

Adsız dedi ki...

double yapıyom olmuyor gene yardım

Adsız dedi ki...

olsada server anında geri alıyor merak etme:)

Adsız dedi ki...

yaw ben deniyorum hiç bi deişiklik yok. hiç bi kıpırdama yok. istediğimiz değeri yazdıktan sonra bişey yapıormuyuz yoksa otomatikmi çoğalıyor para????

osmaner dedi ki...

Evet evet ! Server'dan kurtulmak için ne yapmalıyız ? Cevabını bekliyoruz

Adsız dedi ki...

server hemen devreye giriyor yani bişey olmuyor yardım

Adsız dedi ki...

bi işe yaramıyo boşa vakit geçirmeyin bunu yapmak için ayrıca tekno-max.blogsport da da ayrıntılı bilgi felan yok sadece reklam amaçlı yapılmış

Adsız dedi ki...

evet reklam amaçlı zaten bişey olduğu yok

Adsız dedi ki...

işe yaramıyo boşuna ugraşmayın yalan

Adsız dedi ki...

kardeş double yapyon gene fazla secenek gelyo hangisi

Adsız dedi ki...

programı indirdim gösterdikleri yasptım ama yok bi icraat ne iş..!

Adsız dedi ki...

Yaptıktan sonra para gidiyor ama çok pahalı bir şey alınca kazanılan exp kalıyo,
5 level birden atladım, süper, teşekkürler..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar olay yalan değil oluyo fkt server anında geri alıyor:)eğer buna bir çözüm üretilirse o zmn ii olurdu:D

Adsız dedi ki...

:S arkşlar :S yapan Eklesin Para.
dogan.karakas@hotmail.com

TEKNO-MAX dedi ki...

daha önce sayfa hatası vermiyordu şimdi veriyor yalanı yok bu işin yalan diyenler.. birde 11 eylülde 10:23 de yazan arkadaş iyi tespit yapmıs teşekkürler zaten burada birşeyleri paylaşınca ögrenecegiz.. ben oyunu deniyorum ipuclarını hilelerini sizlerle paylaşıyorum... daha iyisini bilen varsa yazsın herkes görsün...

TEKNO-MAX dedi ki...

artık kazanamıyorsun sayfa yenileme hatası veriyor. Ama LEvel atlamana yardımcı oluyor bunu da unutmamak lazım...Bu yöntem LEVEL atlamanıza yardımcı oluyor diğer açık kapatılmış...

Adsız dedi ki...

11 Eylül 2009 Cuma 10:23 TA YAZAN ARKDŞ CVP'TIR ÖZELLİKLE DENEDİM FKT GENE SAYFA YENİLENDİKTEN SONRA EX GERİ ALDI YANİ ŞİMDİLİK HİÇBİR İŞE YARAMIYOR SADECE ANLIK O KDR 2 SANİYE SONRA HERŞEY ESKİYE DÖNÜYOR

Adsız dedi ki...

Bugün itibari ile artık level da atlayamıyorsunuz :(

TEKNO-MAX dedi ki...

10:23 de yazan arakdaş dogru söylüyordu.LEVEL Atlıyorduk Taki bugün bana bir mail gelene kadar Youtube videosuna da bakarsanız ZYNGA TElif hakları nedeniyle videoyu kaldırttı.Büyük ihtimal şikayet üzerine kaldırıldı. neyse herkesin canı sagolsun artık yukarıdaki hiçbir işlemler gerçekleştirilmiyor.Arkdaşlar herkese geçmiş olsun.

TEKNO-MAX dedi ki...

Zynga Game Network A.Ş. NİN İSTEĞİ DOGRULTUSUNDA VİDEO KALDIRILMIŞTIR.ARTIK NE PARANIZI ÇOGALTABİLİYORSUNUZ NEDE LEVEL ATLAYABİLİYORSUNUZ .Zynga BUNADA ÖNLEMİNİ ALMIŞTIR.ARTIK HERKES KEDNİ PARASINI KENDİ KAZANACAK HİLESİZ BİR OYUNA DEVAM EDECEK...
TELİF HAKKI İHLALİ TEKRARLANMASI DURUMUNDA HESABIMIN SİLİNECEGİNİ BELİRTMİŞLER.BU YÜZDEN NERDE HİLE DEMEYİN ARKDAŞLAR ZAMANINDA UYGULAYAN ARKDAŞLAR NASIL ÇALIŞTIGINI GÖRMÜŞLERDİR...SAYGILAR TEŞEKKÜRLER...OYUNDA DİKKAİTİ ÇEKEN ESTRA BİRŞEYLER OLURSA YİNE SİZLERLE PAYLAŞIRIM...

Adsız dedi ki...

2 gunlemi kaybettik yani :(

Adsız dedi ki...

ARKADASLAR BENDE Zynga bu acıgı kapmadan 5 6 lwl atladım sonra usemdim dedim ki aksam dewam ederim aksam denedim sonuc yok Para hilesini yaptıktan sonra alınan eşyanın veya binanın verdi ex kalıyordu ama artık o açıkta kapatıldı arkadas usenmedi ve 56 lwl oldu ben 35 de kaladım o 56 da geçmiş olsun hepimize ama bunun hilesi sadece cheat engineyle deil (Suan Zynga cheata karsı açıkları kapamıs durumda) baska programlarlada çozulebilr arastırıyorum bişiler bulursam yazıcam buraya..

[T.L] dedi ki...

Arkadaşlar FarmVille sayfa yenileme nedeniyle yapılan paralar gidiyor ama izlediğim bir videoda bu sorunda çözülmüş şimdi onun üzerinde çalışmalar yapıyorum sizlerle paylaşmayı deneyeceğim...

TEKNO-MAX dedi ki...

BAŞKA BİR PROGRAMLA DAHA MÜMKÜN BUNU YAPMAK DENEDİM SAYFA YENİLEME HATASI ALMIYORSUNUZ UZUN SÜRE PARANIZ SİZDE KALIYOR AMA OYUNDAN ÇIKTIKTAN SONRA VEYA ARKADAŞINIZIN ÇİFTLİĞİNE GİTTİĞİNİZDE O PARAYI VE ATLADIĞINIZ LEVELİ GERİ ALIYOR...şU ANDA LEVEL VE PARA HİLESİ MÜMKÜN DEĞİL... HIZ İLESİ GEÇERLİ AMA...

Adsız dedi ki...

o program ne peki

Adsız dedi ki...

arkadaşlar,şimdi denedim ve kapatılan dedikleri bug tekrar çalışıyor ama beraz değişik yöntemle...komşularınızdan birine tıklayıp visit / help e tıklayın ve seri bi şekilde bir kez daha tıklayın,eğer tıklayabilirseniz göreceksiniz istediğiniz kadar aynı komşuya tıklaya tıklaya xp ve para kazanacaksınız...tek önemli nokta,seri şekilde 2 kere visit help yapmak aynı komşu ile,sonra peşpeşe ister kendiniz ister auto click programları ile 100 kere yapın mesela,uyarılar birikecektir,sonra da Acceptlere tıklayın.100 kere visit help yapın 99 kere Accept tıklayın,böylelikle o komşudan sınırsız şekilde eliniz yorulana kadar xp ve para kazanın :) biraz uzun oldu idare edin :)

TEKNO-MAX dedi ki...

Adsız 13:08 arkadasın dediği yöntem çalısıyor ama yine sayfa yenilendiginde kazandığınız Xp ler ve coinsler geri gidiyor haberiniz ola Farmville para ve level hack olayı şu an için mümkün değil adamlar her yönteme karşı önlemlerini almıs durumdalar..Yukarıda anlatılan yöntemi dğişik tarzda denedim double yerine 4 byte,8byte ve double olarak kendi puanlarımı arattırdım.Level ve para hack olayı gerçekleşti sayfa yenileme hatası felan da vermedi ama oyundan çıktıktan sonra bütün paralar güme gitti...

www.gmail.com dedi ki...

m---------- merhaba arkadaşlar. dikkatli bir şekilde herşeyi yaptım ama kapat açta geri gidiyor varmı yeni bir şey bilgisi olan olursa mutlaka yazsın çok teşekkürler.

Adsız dedi ki...

okuyun arkadaşlar yukarıyı bende eskiden yapıyordm artık olmuoyr geçmiş olsn..

swikşi dedi ki...

ne bicim hile yürüyün gidn lannnn

Adsız dedi ki...

Off Bosuna Ugrasıyorsunuz Hıleyı Soyluyorum Tarlayı Surun Sonrada 15 kurusluk fasulyeyı ekın 2xp verıo heryerı doldurun xp ler geldı sonrada hepsını sılın yenısını yapın ıste bu kadar
lwl 67

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende katkı koyayım..oyuna her girişte adamınızın çıkış noktası aynıdır.bu yüzden adamın etrafını kapatın böylelikle tüm işlemleriniz daha hızlı olacaktır...100 bale alın size 2000 xp verecek.yada 100 tavk alın ve yumurtlamsını beklyn yine ç xp alırsınız...soybean ekip silme yöntemi 30 coinse 3 xp yani 10 coins=1 xp fenamı?eğer vaktinz varsa kısa süreli şeyler ekin ve toplayın...ha bu arada hediye kutunuzdaki hediyeleri kullanmayın her 9 hediyede oyun size 1000 xp ve 10000 coins verecek...daha çok var..oynadıkça keşfedilr...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Bu Program Flash Oyunlarda Çalışıyor Farmvillede Bir Flash Oyun Ancak Online Bir Oyn Olduğu İçin ve Oyun Sitelerindeki Gibi Bir Oyun olmadığı için Hilelere İzin Verilmiyor Çünkü Bu Oyun Zynga Şirketinin Ekmek Parası :)Herneyse Aynı Program İle Daha Hızlı Bir Şekilde 2-3 Dk da Tarlanızı Toplayabilirsiniz Daha Sonra Nasıl Yapıldığını Size Daha Ayrıntılı Anlatacağım :))

yasin dedi ki...

Ewet prg cook harika ve işede yariyor ama FarmVilleyi kapatıp yeniden açinca eski haline geri donuyor.Onu parayi leveli yukselttikten sonra kaydetmenin yolunu bulan warmi_? warsa paylassin arkadaslar ok ben yasin mamur.

Bora dedi ki...

abi bende işe yaramadı dobel dedim benim param 46 ya düşmöüştü tarla yapa yapa

bora dedi ki...

tmm param 1009 oldu ama yine olmadıki

bora dedi ki...

abi bide orda binlerce 1000 çıktı rastgele seçtim olmadı

tєкภ๏-๓คא dedi ki...

yazıya yazılan yorumları okursanız neden olmadıgını anlarsınız .Arkadaşlar artık bu hile çalışmıyor ilk başlarda uygulayanlar level atladı parasını çogalttı ama artık zynga önlem aldığı için Bu yöntem işe yarımıyor artık işe yarayan bir hilesi de mevcuttur değil...

Adsız dedi ki...

bu ne yaaa

Adsız dedi ki...

para yükseliyor fakat bi daha açtığınızda normale dönüyor ve hata veriyor

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BUNU HİLESİ FİLAN YOK SADECE HIZLI Bİ ŞEKİLDE TARLAYI SÜRMEK ,EKMEK VE TOPLAMAYI HIZLANDIRABİLİYORSUNUZ ODA YARDIMCI PROĞRAM İLE OLUYOR YANİ 2 TUŞA BASARAK TARLAYI SÜRÜYOR EKİYOR VE BİÇİYOR BUNU HIZLANDIRABİLDİK eğerki bunu istiyorsanız yazın linki vereyim indirin

Adsız dedi ki...

evet arkadaşlar FarmVille Magic Tools 1.2 adında bi program var onun sayesinde hızlı ekip biçiyorsunuz :)

Adsız dedi ki...

Magic Tools 1.2 ile hızlı ekip biçme yi anlatabilecek varmı

Adsız dedi ki...

kaRdesim biRi msn weRsin bana yaa luTfen weya ekLeyin

vol.11@windowslive.com

!!!!yaRdım!!! Lutfen

Adsız dedi ki...

para fLn fazaNmıoSUnnn nyaLann oLan paranıda yiYor

sonkale dedi ki...

len olum yorum yazanlar okumanız yazmanız mı yok sizin ne mal adamlarsınız yahu adam yazının sonuna yazmıs sayfa yenileme hatası veriyor diyor siz mallar dahala bende ne diye olmuyor diyorsunuz :D Atı alan üsküdara geçti... ben 70 .levele dayandım bu yöntemle zamanında hahahaha :)))

Adsız dedi ki...

ya olmaması önemli deil bakmak bile yeterli ben :)

ben paramı yazıyorum first scana tıklıyorum ama yanda hiç bişey çıkmıyor nedeni nedir ?

Adsız dedi ki...

altı üstü bi oyun a.q ne memleket meseleleri bitti millet farmville,brain buddies le kafayı bulmuş iyimi :)))

Adsız dedi ki...

hileyi yaptım ama server hatası verio nie yasaklandı ya ne güzel hile yapcaktım :D

kırk yılda bi hile yapalım dedik :D

Adsız dedi ki...

server hatası almıyan eklesin orhun_askprensi@hotmail.com

Tekno-Max dedi ki...

dns ayarınızı 208.67.222.222 ve 208.67.220.220 yaparsanız sorununuz çözülür... nasıl oluyor derseniz üstteki menüde dns ayarının resimli anlatımı var...

Adsız dedi ki...

yaptım yine olmadı

Adsız dedi ki...

kendi paramızı harcadıktan sonra bu hack falan hikaye oluyor code b28 diye bir hata raporu çıkıveriyor ve herşey kötüye gidiyorrrr İnandım tarlamı batırdım!!!

Adsız dedi ki...

gelıo par tekrardan gıdıyor

Adsız dedi ki...

beyler dinleyin bakem.Bu hack işe yaramaz.Neredeyse hiçbir hack işe yaramaz.Ama bir yerde bir açık var.Şimdi aynen arkadaşın dediği gibi cheat engine indir aç vs.sonra farmville i seçiosunuz.sağda enable speedhack düğmesi var.Onu seçiosunuz.Sonra hızı 999,0 seçiosunuz.Bekliosunuz.Tarlalar büyüyor felan bir sürü arkadaş senden yardım istio onları sallayın boşverin.Sonra bu ekinler büyüyünce hemen topluosunuz hepsini.Onları topladıktan sonra(!) hileyi kapatmak için hızı 1,0 yapıosunuz tüm ekinler yeniden küçülüo ama bakıosunuz paranıza gelen para duruo ;) alıntı değil alın teridir.

adsız dedi ki...

Tekno-Max dediğin dns i denedim yine olmuyor

Tekno-Max dedi ki...

Dns ayarı ile yasaklı olan her siteye giriş yapabilirsin.. Sen oyuna neden giremiyorsun onu anlamadım daha önceden giripte şimdi girememe gibi bir problemin varsa sisteminde flash yüklü olmayabilir.. flash player 10 sürümünü yüklemelisin...

Adsız dedi ki...

ikinizinde dediği şeyler bi işe yaramıyor beyler... online oyun ve sürekli serverden yükleme yapıor yeniliyor kendini ondan dolayı bi açığı mutlaka wardır ama suan sizin söylediklerinizle hiç bir şey yapılamıyor tşkler....

Adsız dedi ki...

yaptım hatta parada degisti ama birsey yapınca g28 diye hata veriyor

Adsız dedi ki...

Tmm sağol da first scan deyince bir sürü sayılar rakamlar çıkıyor hangisini seçeceğiz?????

Tekno-Max dedi ki...

Arkadaşlar bir daha yazmıyacagım bu hileler artık hiçbir işe yaramıyor ! Eger ki yazıyı okumus iseniz yazının sonunda büyük kırmızı ile yazılmıs yazıyı nasıl göremiyorsunuz anlamıs değilim.Farmville para hack,level hack cheat engine ile olmuyor artık adamlar önlemini aldı sayfa yenileme hatası veriyor ve değişik kod hatları veriyor kimisinde g9 ,kimisinde g28 ,kimisinde g3 hataları bunları çogaltmak mümkün...çalısan tek şey hız hilesi onu da programsız yapabiliyorsunuz...

Adsız dedi ki...

msn verir msin tekno-max

Ahmet dedi ki...

LAN BOŞUNA UĞRAŞMAYIN Bİ HALT OLDUĞU YOK ADAMLAR AYIKMIŞ MEVZUYA BAŞTA GÖTÜREN GÖTÜRMÜŞ GERİDE KALANLARA GEÇMİŞ OLSUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

followme dedi ki...

hız hilesini programsız nasıl yapıyoruz bi anlatırmısın tekno-max

Tekno-Max dedi ki...

işçini hapsediyorsun.Oyuna her girdiginde işçinin çıkıs noktası aynı oluyor. yani tarlanın ortası işçini orada saman balyaları ile çvrelersen yapacagın işlemlerde hiç yerinden kıpırdamayacagı için ekme biçme hasat işlmlerini daha hızlı yapacak...

Adsız dedi ki...

dediğin adımları yaptık ama işe yaramıyor para hep aynı

Adsız dedi ki...

arkadaslar bazı arkadasları tenzıh ederek diğer arakdasları bilgisizlıkle suçluyorum ya arakdasım ınamayın bu tarz seylere arastırın bakalım bu cheat engıne nedır ne deıldır bı kaç kısı oda buyuk ıhıtmalle bu konuyu açanın arkadasları denedık olduk dıyo yalan
ya .. hee surada haklısınız bı anda parayı ve xp yı artırıyo ancak 2 sn sonra hersey eskısı gıbı zaten bu programın mantığı tarayıcı yanı ınternette gezındııın sayfaları hızlanrıdıyo bız bunu çok oyunda denekı bılenler bılır darkorbıttede denedık bız bunu speed hack dıye ama ınanı bole bısı yok sıze ole gelıyo boyama yanı kalıcı bişi deıl ama muhakkak kalıcı olabılecekler varır ama ınanaın yanı bu oyunu 50 mılyon kısımı oynuyu bunlarda 10 15 kısısı veya admınler bılıyodur ole ben hız hılesını bulucam ve paylasıcam neden paylasıyımkı ben bıde salakmıyım yanı bunu youtubeden paylasıcam sakın sakın dewm ederım arakdaslarımla bunu ayan beyan yazmaya gerek yok muhakkak vardır bir cinliği ama bunun bize ulasması zor onun ıcın hıle ıle hurda ıle urasmaya gerek yok oyunun tadını almak ıstıyosanız raconun gore oynayın ınan lessetı o zamn alacaksınız saygılar..
belkı bılıyosunuzdur ama ben yınede soluyom cheat engıne sadece hızlı hasat toplama ve ekımde ıse yaramaktadır ancak hızını opt. ayarlamak lasım yoksa sayfa eskıye donemk ıcı kendını yenılıyo ve sızı urastırabılır... ve ıyı lv atlamak ısıtoysanız yıne otamatık sılme programlarıda mevcuttur coınse kırarak gunde rahat 100k coınse 10k xp kazanabılırsını budakarlı bır ıstır.. herkese kolay gelsın...

Tekno-Max dedi ki...

adsız(19:00) cheat engıne nedir güzel bilgi edinmişsin ama bu programla level atlanıyordu oyun çıktıktan 1 hafta sonra işe yarayan bir hileydi. Bu yöntemle bir çok kişi level atlamış durumda.Adamlar 70 levellerde kendi tarlalarında yaptıkları işlemlerle mi 70 levele geldi sanıyorsun..Bir ikinci olay Yazıyı yazanın arkadaşı demişsin olumlu görüş bildirenler için burada 75 yorum var ve içlerinden bir tanesi bile benim arkadaşım değil.Yani senin anlayacagın ATI ALAN ÜSKÜDARA GEÇTİ Yazının sonunu okuma gereksinimi duydu isen zaten bunun hata verdiğini beklirttim.Onu da geçtim yukarıdaki yorumlarda da artık bu yöntemin işe yaramadığını söyledim.Çalışan sadece hız hilesi oldugunu belirttim.Herkes hileyi neden paylaşsın demişsin herkes senin gibi bencil değil hep bana değil biz burada birşeyler paylaşıyorsak laf olsun diye değil milleti kandırmak için de değil yukarıdaki videoları gören adam Altında yer alan KIRMIZI ile belirlenmiş uyarıyı da görüyor olmalı.Milleti kandırmak gibi bir lüksümüz olsaydı bu işi ticarete dökerdik... Aklı selim olan ve okumasını bilen adam bu yöntemin uzun süredir işe yaramadığını biliyor olaması lazım zaten. yukarıdaki yazıyı okumaktan aciz olup sadece son yorumalara bakıp birşeyler karalayanlar bu son yorumu da okusun... orada görmeyenler buradan görsünler..."FACEBOOK FARMVİLLE PARA(MONEY ) HACK SAYFA YENİLEME HATASI VERMEKTEDİR..." bende ne diye çalışmıyor demeyin Önceden uygulamayı yapanlar levelini de atladı parasını da yükseltti...

Adsız dedi ki...

denedim çalışıyor ama sayfa yeniledikten sonra paralar eski haline dönüyor

Adsız dedi ki...

mal

_N0TH!NG_ dedi ki...

çok kolaY YapıLıyor ama kalıcı değiL...

Adsız dedi ki...

lan bu nasıl hile yapıom para gelio eşya aıorum gidio sen nası yaptın bu ne iş ya !!!

Adsız dedi ki...

olmadı yha oldu da
para yine gitti

Tekno-Max dedi ki...

YUKARIDAKİ HİLE ARTIK ÇALIŞMAMAKTADIR ! DAHA KAÇ DEFA SÖYLEYECEGİZ ACABA YAZININ ALTINDA HATA VERDİĞİNİ BELİRTTİM SAÇMA SAPAN YORUM YAZMAYIN ONLARI ONAYLAMIYORUM BİLE !

Adsız dedi ki...

oLMuYoR HiLe BeN DeNeDiM SoNRa PaRaLaR GiDiYo

Adsız dedi ki...

hiç işe yaramıyo oyunu kapayıp açıyorum eski haline dönüyo çözümünü bulun!!!!!!!

beyza dedi ki...

ben tekno-maxa katılıorum yeter artık olmuyor deyip durmayın hata verince gidiyor bu bukadar basit siz buraya yorum yazınca geliomu paralarınız yeter artık yanii ayrıca neden olmadınıda anlattı

Tekno-Max dedi ki...

Sonunda yazıyı okuyan biri çıktı çok şükür Sagol BEYZA 10 defa yazmama ragmen dahala neden olmuyor diyorlar bizim milletimiz okumaktan aciz galiba...

Adsız dedi ki...

valla önce başları okudum oldu ve para gitti sonra SAYFANIN SONUNU OKUDUM megerse bi işe yaramıyormuş adamlar uyanmış yani benim konaklar vesaire hayal oldu gitti :)))

Adsız dedi ki...

ya kardeş saol fakat youtubeden izleme linki nerede ?

Tekno-Max dedi ki...

youtube linki silindi Zygna yetkilileri şikayette bulunmus youtubeden kaldırıldı altta google video var ama artık işe yaramıyor bu yöntemm...

Adsız dedi ki...

Bizim millet herşeye kolay yoldan ulaşacak illa bu oyununda sonu var be kardeşim oyun işte oyna günü gününe acelenmi var :D Hepinizin kolay yoldan ulaşmaya calıstıgı yorunları sonuna kadar okumadıgınzdan belli :D Eminim hala calısmıyor bu yardımmmm diye yazanlar olcak:D Komiksiniz.

ozzeinep dedi ki...

tüh ya geç kalmışım, hatta baya bi geç kalmışım:))

Tekno-Max dedi ki...

evet baya bir geç kaldın... Ben deneme amaçlı yapmıstım 1 level atlamıstım... sonrasında da yapmadım 1 hafta sonra hop açıgı kapattılar...

Adsız dedi ki...

İsmail Yurtseven bende oynuyom para hilesini bulmak istiyorum 58 lvlim sonunda buldum arkadaşlarımada söleyim=hayvan hilesi bulmak için diceksinizki farmvilleanimals bu şifre size hayvan kazandırır ama hangi hayvan istiyorsan hayvanlarından birinin üstüne tıkla ve şifreyi yaz o hayvandan istediğin kadar yapabilirsin para hilesi is bu=farmvillemoney dediğinizde paranızın üstüne tıklayın şifreyi yazın böyle yapıp hayvanlarınızda çoğalır paranızda yalan sölemiyorum yapın görürsünüz

Tekno-Max dedi ki...

öncelikle saçma birşey yazdığını belirteyim hiç bir program olmadan hayvanın üzerine gelsende, paranın üzerine gelsende senin o sölemiş oldugun hayvan için " farmvilleanimals" hilesi ve para için " farmvillemoney" hilesi bir halta yaramaz...Çünkü hayvan ve paranın üstüne tıkladığında onu yazacak bir yer yoktur. Hayvana tıkladıgında " MOVE ,SELL ,STAY ,ROTATE ,PET " gibi ibarelerden başka bir şey göremezsin :))) yine de yorumun için sagol ...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bugün farmville açılmıyor.aranızda açan var mı acaba?

Tekno-Max dedi ki...

sorun var galiba ama yukarıdaki refresh tuşuna basarak veya F5 tuşuna arka arkaya bir kaç defa bas düzeliyor giriş yapabiliyorsun...

Adsız dedi ki...

ya bu işlemleri
nasıl yapıyoruz lütfen yardımcı
olun
:?

Ahmetcan dedi ki...

Arkadaşlar dikkat edreseniz yapan kişi firefox kullanıyor

Adsız dedi ki...

la adam bın defa solemıs olmuyor artık dıye hala bende olmuyo dıyosunuz ya
basta yapan yapmıs vurgunu sonra acıgı kapamısklar gerıde kalanlar avuclarını yalasınlar demıs bu oyunda suan kullanabılecegınız hıc-bır-hı-le yok-tur

Adsız dedi ki...

farmviller magic tool bu program yukledim ama bir turlu calistiramadim yolunu yontemini bilenn birseyler yazsin arkadaslarkafayiyedim yhaaaa

Adsız dedi ki...

Arkadaslar FarmVillede ses kısma falan war onun üstünde göz Gibi bi resim war oraya tıklayın hersey hızlanıyor :=)

Adsız dedi ki...

boşuna uğraşmayın hiçbişey değişmez oyun yenilenince herşey eski haline gelir... sadece bir anlık güzel görünümden sonra hepsi pufff.

Adsız dedi ki...

08 Aralık 2009 14:17 da yazan arkadş şifreyi yazıosun para hayvan kazanıosun demişsin ama şifreyi nereye yazcaz nerden yapcaz anlatbilir misin merak ettm

Adsız dedi ki...

Arkadaslar Cogunuz (Mozila ve Explorer) kullanıyosunuz ve bunlar son derece ciddi ve güvenlik seviyesi en üst düzeyde olan internet araçlarıdır. Milyon dolarlık harcamaları olan Bu araçlara boyle 2 Mb'lık Bir Hack Programı Fayda Etmez. Boşuna Denemeyin! ( ONLİNE PC DESTEK HATTI )

pc destek dedi ki...

Arkadaslar Cogunuz (Mozila ve Explorer) kullanıyosunuz ve bunlar son derece ciddi ve güvenlik seviyesi en üst düzeyde olan internet araçlarıdır. Milyon dolarlık harcamaları olan Bu araçlara boyle 2 Mb'lık Bir Hack Programı Fayda Etmez. Boşuna Denemeyin! ( ONLİNE PC DESTEK HATTI )

Adsız dedi ki...

hepsını yaptım ama olmadı

esra dedi ki...

bu oyunun şuanda %100 çalışan bi hilesi var.arkadaşım imkansız bi şekilde (61 milyon) paraya sahip ve tarlası cash le alınabilecek objelerle dolu.sürekli xp si abartılı artıyo.fakat nasıl yaptığını söylemiyo.bende araştırıyorum ama henüz bişey bulamadım.

Tekno-Max dedi ki...

farmville ile bu aralar pek ilgilenmiyordum ama evet var bir hilesi daha index dosyası oluşturup kendi kendimize hediyeler gönderiyoruz otomatik 1-2 dk içinde hediye kutumuz 30!a ulaşıyor ve bu hediyeleri sata sata coinsimiz artıyor böyle bir yöntem vardı ama artık işe yaramıyor bu da zynga önlem aldı listemde bir arkadaş birden yükseldi ne oluyor dedim galiba bir hilesi daha çıkmıs dedim bir bakayım dedim bu hile çıkmıs ama şimdi iş görmüyor o yüzden anlatma ihtiyacı hissetmedim bu hileden...

esra dedi ki...

bu dediğinizi duymadım ama benim duyduğum saman balyalarıyla hile ile cash in arttırıldığı...artık nasıl yapılıyorsa bilmiyorum...öğrenebilirsem paylaşırım sizlerle...

Tekno-Max dedi ki...

hım farklı farklı metodlar çıkıyo ama her hilenin ömrü en fazla 1 hafta oluyor zynga hemen önlem alıyor... Mutlaka daha bir sürü açıgı vardır da ugraşmak gerek az...

Adsız dedi ki...

henüz bir hile bulunamadı sanırım

Adsız dedi ki...

ÇOK İYİ BİR HİLE BİLİYORUM PROGRAMA FALAN GEREK YOK, YÜZDE YÜZ İŞE YARIYOR: FARMVİLLE İRK GİRDİĞİNİZ YERDE DURUN,(ÇİFTLİĞİN TAM ORTASINDA)SAMAN(HAY BALE) SATIN ALIN VE HER YANINIZA KOYUN. BÖYLECE HİÇ HAREKET EDEMEYECEKSİNİZ. KARAKTERİNİZ HAREKET EDEMEDİĞİNDEN BÜTÜN İŞLERİ OLDUĞU YERDEN VE 3 KAT HIZLI YAPACAK. EKİP BİÇME İŞLERİNE ZAMAN HARCAMAYACAKSINIZ VE DAHA ÇABUK LVL ATLAYACAKSINIZ
xmstar :D

Adsız dedi ki...

Yaw o hilemi Allah icin, sen daha yenisin galiba. Biz oyle kucuk seylerden degil varsa eger buyuk hilelerden bahsediyoruz...

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaslar...tarlama giremiyom su yazi cikyor acaba banlandimmi acaba yardimci olursaniz memnun olurum.Your game state is out of sync with the server.Please refresh the page to continue.

Tekno-Max dedi ki...

Sunucudan kaynaklanan bir sorun oldugunu ve sayfayı yenilemen gerektiğini söylüyor.Banlanma gibi birşey söz konusu değil.Birde bu hatayı şu durumlarda verir.hızlı ekme biçme hasat yapmak için hızlandırma programları var onlardan birini kullanıyorsan hızını düşürmen lazım hızını çok ayarladıgın için browser yenileme hatası verir.Ama sayfayı yenileyip oyunu normal bir şekilde oynadıgında böyle bir sorunla karşı karşıya kalmazsınız...

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar katlı tarla nasıl yapılır bi fikri olan varsa yazarmısınız teşekkürleer

Adsız dedi ki...

slm bende katlı tarlayı merak ediyorum bilen ark. lütfen bizle paylaşsın.

Adsız dedi ki...

Katlı tarla yok sadece göz yanılması.Çitleri üst üste koyarsanız kat gibi gözükür

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben buldum sizden önce eniştemde hilesi var aldım tıkır tıkır içinde bir sürü hile var size bi tanesini anlatıyım tarlayı otomatık toplama hilesi:şimdi ilk baş hızını ayarlıyorsunuz sonra çalıştırmak için R tuşuna basıyorsunuz oluyor

Adsız dedi ki...

arkadaşlar farmville Türkiye otomatik hasat programını yükleyin tarlanız açıkken programdan hasat edeceğiniz tarla rakamlarını girin ve tek tıklamayla tarlanız ekilsin!!!

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Para Hilesi Oluyor ama Sadece XP arttırmak için Kullanabilirsiniz ama onuda kaldırdılar ben bu sayede LvL 70 Oldum ama Para veya FV Kalıcı olmuyor hiçbir şekilde Komşuluk isteyen ekleyebilir qizemli-@hotmail.com Facebook adresim..

Adsız dedi ki...

yaa arkadaşlar kendi puanımızı nereye yazıyoruz

Adsız dedi ki...

farmville arkadaşlığı için ekleyebilirsiniz
muratbahar_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya programı yaptım ama param 13 point xD ONDANMI OLMUYOR GENÇLER LÜTFEN SÖLEYİN OLMUOO PARA YÜKSELMİOO

adsız dedi ki...

yaaaaa arkadaşlarr haniii ilk girdiğimizde bilgisayar penceresine tıkladığımızda 'Process List' var ya o çıkıoo sonra oradan neye göre işaretlicem puana göre desem buanım orada yokk nasıll lütffeennn yorumlarınızı bekliorum

delidolusite dedi ki...

tmm arkadaşlar yaptım ama param deil puanım çok yükseldi ama sorna farmvillieyi kapayım açtım gitiii..!! 1.si puanım yükselio param nasıl yükselcek 2.si hemen uçuyor gidiyor puan off off lütfenn yorum yapın

delidolusite dedi ki...

arkadaşlarrr parayıda yaptım amaaa uçtıuuu gittiii nebiçim bişi yaa lütfen neler yapmam gerek yazın

delidolusite dedi ki...

birde bu videoyu veren arkadaş birde farmvillieden çıkıp sonra tekrar girim yapsın bir videoo bakalımm onun parasıda gidiormuu??;)

delidolusite dedi ki...

Arkadaşlar...Gerçekten hilede sayfayı temizlemek istiyor mesela ben hile ile bayaa para yaptım traktör tam aldım sonra sayfayı yenileme şeyi çıktı ve tek orada OKAY yazıyordu tıkladım sonra yine farmvillie tekrar açıldı para falan eski haline döndü ..buna bir çözüm bulalım bence..!!

delidolusite dedi ki...

birşey daha sölemek istiyorum ya benım internetim mozilla firefox galiba yarı kişinin öyle ya farmvilliede birşey yapıyorum hemen sayfa yenileme şeyi geliyor ama öbürkü internet varken gelmiyodu o mozilla firefox danmı kaynaklanıyorrR??

Tekno-Max dedi ki...

ee arkadaşım yukarıdaki yorumları okursan neden sayfa yenileme hatası verdigini de görürsün ben cevaplamaktan yoruldum o yüzden altına bu hile sayfa yenileme hatası vermektedir diyede koskoca kırmızı yazı ile yazdım ama okuyan yok malesef...

delidolusite dedi ki...

özürdilerim kardeş yaa emeğine sağlık..!! bireşy sölicem modilla firefox paralımıı tekno-max bilgisayar uzmanısınya ondan sana soruyorum ;)

delidolusite dedi ki...

birde tekno-max bişi sorcamm yaa sen bilgisayardan video çekmeyi biliomsuun?? mesele üstte bir tane video çekmişsin yaa onu nsıl çektinn ??

White Heaven dedi ki...

mozilla firefox paralı değil :S Programlar var cam stutdyo diye program var onla çekebilirsin..

delidolusite dedi ki...

saoll ;)

delidolusite dedi ki...

peki o program cam stutdyo paralı mı? ya kusura bakmayın soruyorum eğer 50'den ve ondan daha fazla gelirse internet babam kesicekte o manadan soruyorum???

Tekno-Max dedi ki...

internet faturan ile alakası yok ki bunun :S sen interntee devideo izlersen Mp3 indirrsen veya film izlersen kotana yansır progrgram indirdin diye esktradan ücret istenmez.Ancak programın boyutu ne kdar ise 20 mb ise kotana 20mb işler...50 den fazla dedigine göre zaten sen sınırsız paket kullanıyorsun istedigini indir istedigini izle kota sorunun olmadığı için istedigini yapabilirsin.. extra ücret talep edilmez...

delidolusite dedi ki...

genelde 20 tl gelmesi gerek amaa

delidolusite dedi ki...

neyse gerçekten saol

Tekno-Max dedi ki...

sen 50 tl deyince ben sınırsız kullanıyon sandım o zaman sen 27 tl lik (4 GB ) paket kullanıyorsun. her 1 gb aşmanda 10 tl fazladan ödüyorsun. eger devamlı 50 tl geliyorsa sınırsıza geç daha iyi . (ödeyecegin miktar 50den daha az ) ben 27 tl ödicem diyorsan kotanı kontrol et TTnet ADSL kota sorgulma yaz googleye kotanın ne kadarını kullanmıssın görebilirsin...

Adsız dedi ki...

ben hepsini yaptim olldu ama sayfayi kapatip geri acinca gidiyor kayit olmuyor

Adsız dedi ki...

ya bnde olmuyor resimli anlatım yapabilecek varmı yada bana anlatabilecek biri varsa msn adresini yazabilirmi acaba rica ediyorum...

Adsız dedi ki...

bnde olmadı bana yardımxı olabilirmisniz

delidolusite dedi ki...

yaa baak banada aynısı oluyor bu hile iptal edildi ondan açamassın olmaz çünkü

Adsız dedi ki...

Arkadaslar bu cehat engine mi neyse artık bu göz boyamaca bir program ben m2 den biliyorum mesela cok Dandik bir itemi sana cevirerek spr bi silaha dönüstüro ama sadece sana öle görünüo :D
Adam burda parasını fazla gösterio sonra önceden 13bin coinmi nevar ekdigi zan ordan paralr gidio o program sadece size gercekmiş gibi göstirio.

Adsız dedi ki...

arkdaşlar farm ville para hilesini ben biliyorum bu videolarla uğraşmayın

.......... dedi ki...

işe yarıyor ama kapatınca gidiyor benden demesi

Adsız dedi ki...

Adsız dedi ki...
arkdaşlar farm ville para hilesini ben biliyorum bu videolarla uğraşmayın

06 Ocak 2010 18:38 SÖLEDE BİZDE BİLELİM BİDE FARMVİLLA HIZLANDIRICI PROGRAM VARMI EKTİĞİM BİŞE HEMEN OLSUN GERİ TOPLAYİM Bİ DAHA EKİM BU CHEAT ENGİNE NİN SPEED KISMINDA OLMUYO BAŞKA HIZLANDIRI PROGRAM BİLEN VARMI

Adsız dedi ki...

BANA EKİP BİÇMEYİ HIZLANDIRMASIN 1 GÜNDE OLACAK SEBZE 1 SAATTE OLSUN MESELA YADA HER 2 SİNİ AYDNI ANDA HIZLANDIRSIN BANA BU LAZIM VE TEKRAR GİRİP ÇIKTIMDA GİTMEMESİ LAZIM . SPEED DE OLMADI CHAT ENGİNEDE DE OLMADI TARLA OLMA GÖSTERGESİ Bİ YÜKSELİYO Bİ ALÇALİYO DEĞİŞEN BİŞE OLMUYO 41 KEN 52 YÜKSELİYO SONRA GERİ 50 YE DÜŞÜYO SERİ Bİ ŞEKİLDE YÜKSELMİYO

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar en güzel hile tarla ekip biçmek.
22*22 tarlaya kat kat ekiliyor ve biçtiğinizde paranız da çoğalıyor expniz de.ama ben yapamıyorum. komşum var iki tane bu şekil level atlayan 1 haftada 30 level atladı.sordum söylemediler

Adsız dedi ki...

MERHABA ARKADAŞLAR
EN VERİMLİ HİLE TARLA EKMEK AMA KAT KAT
BENİM İKİ TANE KOMŞUM VAR EKLEDİĞİMDE BİRİ 23 LEVEL DE İDİ 1 HAFTADA 52 LEVEL E YÜKSELDİ
BUNU BİLEN VARMI ACABA
LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ

Adsız dedi ki...

SENİN ANLATTIGIN GİBİ HEPSİNİ YAPTIM PARA GELDİ AMA OYUNA GİRİP ÇIKTIGINDA GERİ GİDİYOR PARA BOSU BOSU NA DENEMEYİM ...

Tekno-Max dedi ki...

Ben Diyorum Artık Bu hile işe yaramıyor siz diyorsunuz denemeyin kardeşim üstteki yazıyı okuyorsunuz uyguluyorsunuz da altta kırmızı ile yazılmıs yazıyı nasıl okumuyorsunuz ?

Adsız dedi ki...

yapmayı bılen varsa eklesın lutfen (the.got_father@hotmail.com) ...

Adsız dedi ki...

Gidin soğuk su için bakalım olucakmı xD

orhan can dedi ki...

selam bende yeni sayılırım 3 hafta oldu belki şu anda 35 level in sonundayımyanlız sadece kasarak geldim bide gübre ziyaretleri var yönetici arkadaşın dediği gibi malesef hile işe yaramıyor tek yapabileceginiz balya alıp satmak başka bir hile yok şimdilik herkese kolay gelsin

Adsız dedi ki...

şifre ne yazsanıza

alper dedi ki...

Beyler bakın asıl şeyi anlatıyım. Paranızı virgülsüz yazcaksınız. Bide kalıcı olarak bir hile varsa lütfen ekleyın matrix_Gs_09@w.cn
Ben yaptım para 1,000,0000 oldu villamı aldım sonra sync hatası verdi. Sayfa yenilendi bi baktım villa yok :S:S

oytun dedi ki...

Yapıyorum ama çıkıp girdiğimde herşey eskisi gibi.Napıcam?

oytun dedi ki...

Olmuyo D:

Adsız dedi ki...

kod 28 hatası verio ben bunu biliorum arkiler indirmeyin...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar FV çiftlik parası nasıl kazanılıyor hilesiz
ne alıp ne satmak gerekiyor

KraLabedur dedi ki...

ya arkadaşlar bütün hilelleri geçinde bu tarlayı nasıl kat kat yapıyolar anlayamıyorum bilen varsa rica lütfen

Adsız dedi ki...

tarlayı katkat yapma hilesi olmuyor demeyin ben kendimde denedim ve tarlamda 800 kare war.
cheat engine programını indirin ordan yaapabilrsiniz..

Adsız dedi ki...

oooo hoooo benum kıde 1000 kare buyudııı

Adsız dedi ki...

15 ocakta yazan arkadaşım nasıl yapıldığını da yazar mısın kat kat tarlanın bencheat engine var indirdim ama nasıl yapacağım?

Adsız dedi ki...

ya doğürudur oldu ama param çoğaldı ancak tekrar girdiğimde geri gitti nasıl olacak bu iş

Adsız dedi ki...

ya olmuyo

Adsız dedi ki...

şu tarlayı kat kat sürme nasıl oluyor. bende cheat engine 5,5 var. para çoğaltmak için indirdim. (gerçi onu da beceremedim. herşeyi yapıyorum para değişmiyor) :) tarlayı bari değiştireyim. yardımcı olursanız sevinirim.

gamze dedi ki...

nasıl yanı 800 kare arkadaşım biraz daha açık anlatabilirmisin rica etsem...

Adsız dedi ki...

arkadaslar ustune soguk su içince oluyor

Adsız dedi ki...

offf yaa hiç bişe olmadı kaç kez denedim...

Adsız dedi ki...

evet tarlayı kat kat yapma hilesi var. komşularımdan birinde gördüm. samimiyetim olmadıgı için soramadım. yanlız kat kat yaptıktan sonra toplayıp ekmesi çok zahmetli görünüyor.

The Jeff Hardy dedi ki...

Arkadaşlar siz yapamıyonuz oluo bn yaptım

Mustafa Uslu dedi ki...

Arkadaşlar merhaba.Bu tip oyunlarda hile yapmanız neredeyse imkansız.Hile yapmanın yöntemi muhakkak var.Bu tip serverdan çalışan programlar.Kullanıcadan parametre alarak çalışır.Yani sizden tarla ektiğinizi gösteren bir parametre alır.Mesela bu parametre 1 olsun.Bu servera gönderilir.Oradaki algoritma da yorumlanır.Ve size 1 parametresi gönderildiğinde kaç Xp Coin vs veriliyorsa onu veri tabanından sizinle ilgili olan Xp ve Coin sütunlarındaki kayıtları günceller.Cheat engine sadece bilgisayarınızda ki bilgileri değiştirir.Veri tabanına bir müdehale olmaz.Parametre göndermediğiniz için o anki kayıtlı bilgileriniz coin xp vesaire sayfayı refresh ettiğinizde eski haline geri döner.İlk çıktığı zamanlarda yukarıdaki anlattığım güvenlik yokmuştur o yüzden bu hile çalışıyormuştur.Kolay gelsin herkeze.

Adsız dedi ki...

abi valla ağzından bal damlıyo çok güzel anlatıyosun

Adsız dedi ki...

abi yaptym para çogaldı ama sayfayı yenile dio yeniliom gidio btun seler

Adsız dedi ki...

bn avşa . pekı bırsey sorcam sıte sahıbıne bu hıle farmvıllede uygulanmıyorsa acaba yovıllede uygulanabılıyormu? uygulandıgını bılen varsa lutfen yorum atsın sıteye gırebılırım hergun . yovılleye daha yenı basladım .bundan dolayı kısa surede evımı super yapmam lazım . bu oyuna sacma demeyın benım ıcın cok onemlı . cunku benım ısım bu:)ınsanların mesleklerı ıle alakalı oyunlara sacma dıyemezsınız cogu kısı bole dusunuyor neyse cevap yazarsanız cok memnun olurum ıyı aksamlar

Adsız dedi ki...

bu arada artık o kafanızı yormayın zamanında bulsaydınız bu sıteyı bu kadar sorun olmayacaktı.kımse artık su usttekı hıle hakkında yorum yapmasın.ama yenı hıle bılenler varsa lutfen paylaşsın.cocugu yormayın.:D

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar guzel paylaşım yapmışsınız emegınıze sağlık.
buna benzer mynette okey oyunu ver onada millet para yerne puan la ugraşıyo ona bi cözüm bulamazmısınız biliyorum sizler zekı ınsanlarsınız halledersnız.:))
mynet okey oyunu javayla çalışıyo bu oyunda puan nı yuksetten illakıbi program vardır.
sizın gıbı abiler bana yardın edın lütfen
ll_cenk_ll@hotmail.com
bu konu hakkında yardım edersenız sevinirim
şimdiden herşey için tşkler..

Adsız dedi ki...

help my bana hileyi werecek insan yokmuu :???

Adsız dedi ki...

ben bu videodan bişe anlamadım :S yazılar çk küçük

Adsız dedi ki...

arkadaslar bende onlarca denedim olmuyor tekno max a katılıyorum artık yorum yazmayın olmuyor işde

Adsız dedi ki...

YA SİMDİ KENDİ HESABIMIZI NASIL BULCAZ YA

Adsız dedi ki...

yalan be hapsi geri gidiyo

Adsız dedi ki...

ben kullandığım programı seçmede kafam karıştı neye göre seçiyoruz

Adsız dedi ki...

yalan yhaaa ılk oluo sonra kendi parandan qıdıo xD

emre dedi ki...

yarım ssaattir tüm yorumları okudum bu işin tek çözümü farmwilleyi bırakmak

ADSIZ dedi ki...

KARDEŞ TARLAYI CHAT ENGİNE İLE NASIL KAT KAT YAPARIZ SEN BİZE ONU ANLAT

Adsız dedi ki...

arkiler saolun hepsi oldu su an hile sayesinde 87 lwlyim :D

Adsız dedi ki...

yehu param 999.999 oldu be

Adsız dedi ki...

boşuna uğraşmayın 2 dakika sürmüyo hepsi hikaye anlayağınızz
hep şifreyi girseniz ne olacak oyunun tadımı kalır inanılmaz para son level ee ozaman daha oyunu oynamayacagız demek oyunun amacı neki zaten para kazanıp level atlamak bunları şifreyle yapmanın amacı ne :)
ozaman oynamayın arkdasım üzülmeyin haktaa
arkdaslarınıza aa bak ben 70 leveldeyim parama bak istedihimi alıyorum mu diyeceksiniz yazık arkadaslarr ugrasmayın verdihiniz zaman yazık ....

Adsız dedi ki...

ben 150 defa denedim yok oladı zaten flash oyunda oluo ama bu online oyun

Adsız dedi ki...

ben kaç kere denedim bilemezsiniz ama hiç de sonuc vermedi yaw sayfayı yenileyince gidiyor

Adsız dedi ki...

ben programı bulamıyorum lütfen adresi verir misiniz

Adsız dedi ki...

Ya olmuyo yaa off :(

Adsız dedi ki...

Process List'te nereye tıkladığınız görünmüyor. Video bulanık biraz. Yardımcı olur musunuz?

Hüseyin dedi ki...

bakın arkadaşlar ne yapıyosunuz bilmiyorum ama üstüste tarla ekme oluyor inanmayan beni ekleyip bakabilir isterse


by_selsun@hotmail.com inanmayan bakabilir ekleyipte


ilk önce
1) Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine55src.rar İndirebilirsiniz.

2).Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. MOZİLLA FİREFOX DAN giriş yapın tarlanızı açın....sağ tarafta
'4bytes'yazan Kısmı 'Array Of Bytes' Yapınız.
'Hex' Yazısının Yanındaki Boşluğa : d0 30 26 d7 d2 60 ?? ?? 66 ?? ?? a8 24 00 Kodu
Yapıştırınız. sonra 'first Scan' Butonuna basarak Taratınız.
Kod Solda Belirince Üstüne Çift Tıklayınız...... Altaadres satırına gelince Gelince Üzerinde Sağ Tuş tıklayıp
'change record' tıklayın,yanında ki ok ile ordan 'value' ye tıklayın. küçük bir kutuda gelen kodda '26' olan bölümü
'27' yapınız..... ve okeyleniyiz...sağ tarafta Eneble Speadhackı tıklayıp. 1,0 olan zaman birimini kendi solunuza doğru sürükleyip onu
0,0 yapın Aply tıklayın....şimdi çiftilkte iken çiftlik sayfasını yeniden refresh ile yenileyin..... Sayfa yükelemeye çalışıp yarım kalacak.
O anda yukarıda sağda ki kodu yine first scan ile taratın ve tekrar üstte sağda beliren yeni adresi çift tıklayıp Yeni kodu da aşağı alın.yukarıda yaptığınız gibi ''change record'' tıklayın hemen işaretle value yi tıklayıp yine 26 yı 27 yapın....ve enginee programını direk kapatın kapatırken değişimi kaydedeyim mi sorusun NO deyin ve kapatın....çiftliğiniz yeniden açılacak.....istediğiniz alanı üst üste ekmeye başlayın arada server hata verebilir oyundan çıkartabilir ama pes etmeyin sizi kovana kadar ektiklerinizin bazıları kaydedilmiştir ...size düşne biraz sabır ve böyle devam etmek .....daha kolay yolu yok.......KODLAR SÜREKLİ DEĞİŞİYOR ACELE ETMENİZİ TAVSİYE EDERİM......kolay gelsin arkadaşlar.....
Yine '26' yı '27' yapın.
Son olarak Eneble speadhackı kapayın.
Tarlanız açılacak. ve istediğiniz yere yeni tarala açabilirsiniz

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben görüntüdekileri yaptım para limitsiz oluyor istedigim villayı alıyorum ama sayfadan çıkıp tekrar girince yapılan para ve villa hilesi gidiyor yardım ede bilirmisiniz lütfen

Yorum Gönder

LÜTFEN ARGO İÇERİKLİ YORUM YAPMAYINIZ.GEREKSİZ SPAM MESAJ BİLDİREN YORUMLAR YAYINLANMAMAKTADIR.YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER... İLETİŞİM :TEKNO-MAX@WİNDOWSLİVE.COM

SEO