REKLAM ALANI

Usta Birliğim Erzurum 9'uncu Kolordu karargah destek Erzurum /Merkez

|

Tekno-Max Ne zaman askere gitti ne zama acemiiği bitirdi çok çabuk geçti değil mi :) Ah birde bana sorun ilk haftalar geçmek bilmedi valla.Ege dedik güzel dedik ama güneş göremedik yagmur altında eğitim yaptım yagmurda halata tırmandık , gece eğitimlerine çıktık süründük yerler ıslak üstümüz başımız çamur sabahları eğitim alanlarında ellelrimiz dondu. gitmeden önce diyorlardı kulaklarınız yara bere içinde kalacak diye evet dedikleri gibi bir çok arkadaşımın kulakları gitti Allahtan bana bişi olmadı ben krem kullanıyordum :)) iyi ki varsın ARKO :) Peki 1. Piyade eğitim tugay komutanlığı Manisa Merkez'i özleyecek miyim.Hiç sanmıyorum ama yinede Erzurum'a gidince özleyip özlemeyeceğim anlaşılacak.Erzurum manisadan daha soguk ama erzurumdan gelen arkadaşlar manisanın sogugunun insanı çarptığını erzurumun sogugugun bir şey yapmadığını sölüyorlar gidince görecegiz onuda :) Artık bir süreliğine yeni memleketim Dadaşlar diyarı Erzurum Oranın halkı askeri seviyormuş bakalım hepsini gidince ögreneceğiz...

9'uncu Kolordu Karargah Destek Erzurum /Merkez

Tekno-max sizlerden yine ayrılıyor sağlıcakla kalın...

2 yorum:

Fulya Bozkurt dedi ki...

Hayırlısı olsun tekno :) sağ salim bitmesi dileğiyle..

Tekno-Max dedi ki...

teşekkürler Fulya :)) Amin inşallah

Yorum Gönder

LÜTFEN ARGO İÇERİKLİ YORUM YAPMAYINIZ.GEREKSİZ SPAM MESAJ BİLDİREN YORUMLAR YAYINLANMAMAKTADIR.YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER... İLETİŞİM :TEKNO-MAX@WİNDOWSLİVE.COM

SEO