REKLAM ALANI

Dördün Biri Acunn.com Oyun Hilesi Hakkında

|

dördün biri hilesi,acun oyun hilesi,4'ün 1'i hilesi,Acun medya oyun hilesi

Dün survıvor'u izliyordum.Acun dördün biri diye bir oyundan bahsetti.Eee biz Türk milleti de böyle şeylere meraklıyızdır.Oyuna bakma ihtiyacı hissettim.Üye olmadan da oyunu oynayamıyoruz bende bir adresimle üye oldum ve denemeye koyuldum.Ben farklı bir oyun bekliyordum ama basit ve bir o kadarda şans gerektiren bir oyun la karşılaştım.Gerçi herşey şans değil tabii "dördün biri hilesi" adı altında hilelerde türemiş bile :) Her oyunun hilesi vardır bizim milletimizde bunu çözmüş.Aslında ilk başlangıcı iyi yaparsanız 12'ye kadar çok basit bir şekilde gelebilirsiniz.Şansıma hiçbir zaman güvenmem ama ölesine ilk üç oyunda 5 i geçemedim :)) Sonra kombinasyon denedim ve şöyle birşey uyguladım;
Bir sayı seçtim ve arka arkaya 4 defa, ikincisi için 3, üçüncüsü için 2,dördüncüsü için 1 uyguladım. bunu arka arkaya takılmadan uygulayabilirseniz iyi puan çıkarıyorsunuz bu uygulama ile ilk denememde 12. aşamya kadar geldim.öenmli olan başlangıç sayısını iyi seçmek.Oyuna 10 dk kafa yordum ve böyle birşeyi fark ettim.

İnternetde dolaşayım bu oyun hakkında neler yazmışlar derken "dördün biri oyun hilesi ,dördün biri hack, dördün biri programı,acunn oyun hilesi" adı altında bir sürü yazı yazılmış kimisi oyunun hileli olduğundan bahsetmiş kimisi ile nasıl hile yapılacağından.

İşte onlardan bir kaçı;

1'si

"Oyun nasıl oynanır? acunn.com adresine üye olup eğlence bölümüne girin ve oyunu oynamaya başlayın. Oyun çok basit 4 adet kutu var ve 1isinde x işareti var. x işaretine denk gelmeden seviye atlamaya çalışıyorsunuz. oyunu başlatıp kutulara tıklamaya başladığınızda tarayıcınızı DOSYA menusunden çevrimdışı çalış moduna getiriyorsunuz. ve kutuların arkasındaki işaretlere tek tek bakıyorsunuz. çevrim dışı olduğumuz için pcden oyuna bir veri gidip gelemiyor. Ancak oyunu başlattığımızda oyun bizim pcye kutuların arkalarındaki işaretlerin ne olduğu bilgisini göndermişti. İlk seferde 2 onay 2 x işareti,ikincisinden 1 onay 3 x işareti çıkıyor.

Haklımıyım değilmiyim bilemiyorum, hiçbir kurum yada kişiyi suçlamıyorum sadece varsayım." Alıntı




2.'si


"oyunun bot kodlarını yayınladım, http://www.mudi.me/acunn-com-dordun-biri-oyunu-php-bot/ eğer php sunucun varsa yükleyip deneyebilirsin

oyun sayfasına ilk girdiğinde jquery kodunda 1 ve 2 rakamları Doğru, diğerleri Yanlış olarak çıkıyor , daha sonra her rakamı tıkladığında onay alıyor , ctesi sabahı 37 aşama yaptı BOT fakat öğleden sonra kaldırdılar "
Alıntı

dördün biri oyununu normal yollardan oynamak tamamen bir sabır işi eğer gerçekten sabırlı bir kişiseniz vaktinizde bol ise hilesiz yoldan bu oyunu oynamayı deneyebilirsiniz.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

seeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler ilk denememde 38 yaptım ama salak ben kaydetmedim :D

Adsız dedi ki...

bieinci sayi ne ya sayılar ne

Adsız dedi ki...

ben 122 yaptim kaydetmedim.

. dedi ki...

LÜTFEN BİRİSİ DOSYA HESABINDAN ÇEVRİMDIŞI OLMAYI ANLATABİLİR Mİ? LÜTFEN ÇOK ACİL !

Adsız dedi ki...

çevrimdışı olduktan sonra kutuların arkasına nasıl bakıyoruzz ??

Mücahit GÜL dedi ki...

49 yaptıım ben kaydetmedımm amkk bole ısın yaa

Adsız dedi ki...

ben 300 yaptım 302 de yandım şuan ağlıyorum

Adsız dedi ki...

aşama ne oluyor peki?

Yorum Gönder

LÜTFEN ARGO İÇERİKLİ YORUM YAPMAYINIZ.GEREKSİZ SPAM MESAJ BİLDİREN YORUMLAR YAYINLANMAMAKTADIR.YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER... İLETİŞİM :TEKNO-MAX@WİNDOWSLİVE.COM

SEO