REKLAM ALANI

Turkcell 3G VIN EXE YÜKLEME HATASI VE ÇÖZÜM YOLU

|

turkcell vıın hata,turkcell vın exe hatası,turkcell vın yükleme hatası,windows xp vın yükleme hatası,vodafone vın yükleme hatası,vista vın yükleme hatası,3g internete baglanma hatası,internete baglanamıyorum

Turkcell Vın'ı taktığımda 0xc0000135 Exe hatası veriyor.Turkcell vın kurulum gerçekleşmiyor.Ne Yapmam gerekiyor?


Genelde laptoplar ya Vista yüklü Ya da Windows 7 yüklü olarak gelir.Bu yüzden XP'ye dönüştürülen işletim sistemlerinde bu tür Aksaklıklar meydana gelebilir.Bir Arkadaşım Laptobuna XP işletm sistemi yüklememi söyledi ve bende yükledim geri teslim ettim. Arkadaşım Turkcell Vın kullanıcısıymıs.Vın kurulumunu yapamadığını söyledi ve Pc'yi geri getirdi.Aslında Çözüm Çok basit Tek yapmanız gereken Microsoft .NET Framework yüklemek.Microsoft .NET Framework'un yeni sürümü olan Microsoft .NET Framework 4 Hata verebilir.O yüzden Microsoft .NET Framework 2.0 sürümünü yüklemenizi tavsiye ediyorum.Ziraa ben o şekilde çözdüm sorunu.Microsoft .NET Framework 2.0 yüklemek için tıklayınız



YUKARIDAKİ BAĞLANTIDAN İNDİREMEYENLER İÇİN İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ...




17 yorum:

Adsız dedi ki...

paylaşım için teşekürler

Tekno-Max dedi ki...

Rica ederim yararlı olabildiysek ne mutlu bize...

aaa dedi ki...

Tşkler paylaşım için cok yardımcı oldu bana

Adsız dedi ki...

Microsoft .NET Framework 2.0 yükledm kurmada sorun yok hata vermiyo ama masaüstündeki vınn.exe dosyasına tıklıyorum açılmıyor

Tekno-Max dedi ki...

yukarıda bahsettiğim adımları uyguladı isen herhangi bir problemle karşılaşmaman gerekiyor.. sisteminde Yeni nesil işletim sistemi yüklü ise zaten benim verdiğim Microsoft .NET Framework 2.0 yüklememen gerekiyor. Sizin yeni sürüm'ü yüklemeniz gerekiyor.Bu Xp kullanıcıları için geçerli bir uygulama.Yeni sürümü yükleyip tekrar denerseniz sorununuz ortadan kalkacaktır...

Unknown dedi ki...

güzell bilgi

Unknown dedi ki...

güzel bilgi tşkler

Adsız dedi ki...

teşekürler sizn sayenzde artık boş fatura ödenek zorunda kalmadım bide mcrosoft net fameworkü ndre basınca indirmed onu bi düzeltsek ama herşeyen rağmen sze mnettarım

Tekno-Max dedi ki...

rica ederim...yukarıda indirme bağlantısı mevcut oradan indirebilirsiniz...veya Google'da " Microsoft .NET Framework" şeklinde aratma yaptırdıgınızda microsoftun sitesi çıkıyor oradan gerekli sürümü yükleyebilirsiniz... Yukarıdaki anlatılanlara göre...

Adsız dedi ki...

saol

Adsız dedi ki...

kesinlikle ama kesinlikle turkcelden vın alınmaz alınsada kullanamazsınız hiç bir yerde cekmez evinde odanda dısrada cafede falan ala birtek internet cafede cekiyor allah razı olsun

Abdulkadir sağır dedi ki...

selam.turkcell vın kurulumu yaptıktan sonra modem bulunamadı hatası verdi silip yeniden kurulum yaptım yine aynı sorun oldu.tekrar sildim fakat silerken vın modemi usb girişinde unuttum .şimdi ne siliniyor nede yüklene biliyor .ne yapmam gerekiyor bilgisi olan lütfen açıklasın

Adsız dedi ki...


teşekkürler..

Adsız dedi ki...

vını yüklerken 1001 hatası veriyor microsoft.net frameworku yüklediğim halde hata vermeye devam ediyor

Adsız dedi ki...

Arkadaşım TÜRKCELL 3G VINN.exe - Uygulama hatası die bir pencere geliyor ve altında Uygulama düzgün başlayamadı (0xc000007b).Sonlandırmak icin tamam dügmesine basın yazıyor Microsoft .NET Framework 2.0 4.0 3.0 3.5 ve 1-2 tane daha var ama gene hata veriyor. 1haftadan beri böyle progran ekle veya kaldırdan silmeye calıştım silmeyede hata veriyor acil lütfen cevap verirmisin teşekkürler

Tekno-Max dedi ki...

bilgisayarınızı güvenli modda açık sisteminizden kaldırmayı deneyiniz ve sisteminizde 1 tane Microsoft .NET Framework yüklü olsun diğer yüklediklerinizi kaldırın. sisteminizi yeniden başlatın...

Adsız dedi ki...

evet arkadaslar deniyorum güncelliyorum

Yorum Gönder

LÜTFEN ARGO İÇERİKLİ YORUM YAPMAYINIZ.GEREKSİZ SPAM MESAJ BİLDİREN YORUMLAR YAYINLANMAMAKTADIR.YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER... İLETİŞİM :TEKNO-MAX@WİNDOWSLİVE.COM

SEO