REKLAM ALANI

7554444 Konbara puan kazandınız Mesajına DİKKAT !

|

7554444 mesajına dikkat,Turkcell 7554444 dan eglen mesaj,900 konbara puan kazandınız mesajı,250 konbarapuan kazandınız mesajı,turkcell dolandırıyor mu?,Konbarapuan kazandınız mesajı dolandırıcılığı
Evet Arkadaşlar genel bir sorun olan Turkcell Konbara puan konusunu ele alacağım.Turkcell gibi bir kurumun böyle bir şey yapacağına inanmazdım ama Turkcellde son yıllarda büyük bir değişim var.Tamam kalitesine hiç birşey demiyoruz "Turkcell 4 Çeker" diyoruz. Ama Millete gönderdikleri saçma sapan mesajlarda dolandırıcılığa girer.Aklı selim olan insanlar anlıyor ya diğerleri ne yapacak.Gönderdiğiniz mesajda neden kredi kartınızdan bahsetmiyorsunuz.Turkcellden gelen mesajı sizlere aktarıyorum :"turkcell tl yükleme hattında bulunan konbarapuan larınız 900'e ulaşmıştır süreleri geçmeden hesabınıza tanımlatmak için ücretsiz 755 44 44'u arayınız. " böyle bir mesaj geliyor ve bizim halkımızda aaa kontor kazanmışım diye seviniyor.Ben böyle şeylere hiçbir zaman itimat etmem önce bir araştırmasını yaparım.bir arkadaşın başına gelmiş bir olay ve son günlerde de yakın çevreme turkcellden böyle mesajlar geliyor.ücretsiz 755 44 44 'ü arayabilirsiniz diyorlar ya doğru itimat edin bu numarayı aramak ücretsiz.Bende aradım X Hanım çıktı karşıma bende gelen mesajı aktardım kendilerine X hanım kampanya ile ilgili açıklamaların yaptı.Vee hangi bankanın kredi kartını kullanıyorsunuz dedi.Adamlar size 900 konbarapuanı bedava olarak verecek olsa size hangi bankanın kredi kartını kullanıyorsunuz demezler.Bende kullanmıyorum dedim kampanyamız kredi kartı kullananlar için geçerli dedi x hanım Ben de şimdi bu kayıt altına alınıyor değil mi dedim evet dedi sizin yaptığınız dolandırıcılıktan başka bir şey değil dedim.Millete böyle bir mesaj gönderiyorsunuz sizi aramaları için dedim X hanım biraz gerildi ve sinirlendi haliyle telefonda belli oluyordu.Ben gerekli mesajımı onlara ilettim ister Kale alırlar isterse aman be işte normal turkcell kullanıcısı derler.En yakın zamanda da Turkcell'i bırakıyorum.Bu yüzden bırakan bir sürü abonesi de var.Bir müşteri kaybı belki onları gıdıklamaz ama bu sayı artınca onlarda nasıl bir hata işlediğinin farkında olacaklar.


Onlar Size gönderdiği mesajda bu konbara puandan bahsetmemişler ama ben sizi bilgilendireyim ona göre hareket edin.

7554444 Konbara puan kazandınız Mesajı

- 755 44 44, Turkcell’in izin verdiği, kredi kartı ile TL yüklemesi yapan bir firmadır. Bu hattı aramak ücretsizdir.
-Kredi yükleme işlemi üye olarak ve üye olmadan yükleme yapma olmak üzere iki şekilde gerçekleşiyor.

- Üye olmadığınız taktirde yükleme işlemini 5 TL karşılığında yapabiliyorsunuz. Yani üye olmadan hattınıza 20 TL yüklemek isterseniz, bu işlem için toplamda 25 TL ödemeniz gerekiyor.

-Hattınıza kredi yükleyebilmek için kredi kartı bilgilerinizi vermeniz gerekiyor.

-Sisteme üyelik ücretli. Üye olduğunuz zaman hediye kredi kazanabiliyorsunuz.

Kredi kartı bilgilerinizi vermek ne kadar güvenlidir orasını bilemem.

Üyelik ücreti hakkında:
1 yıllık üyelik: 39 TL
1 yıl için üye olursanız, başlangıç hediyesi olarak 24 TL kredi kazanıyorsunuz. İlk TL yüklemesini de yaparak 12 TL daha hediye kredi kazanıyorsunuz. Ayrıca her yüklemenizde konbara puan kazanırsınız.

2 yıllık üyelik: 79 TL
2 yıllık üyelikte başlangıç hediyesi olarak 24 TL kredi kazanıyorsunuz. İlk TL yüklemesinde 24 TL, ikinci ve üçüncü yüklemeler de ise 12 TL daha hediye kazanıyorsunuz. Ayrıca her yüklemenizde konbara puan kazanırsınız.

Mesajda belirtilen 250 Konbara puan en az 30 TL yüklediğinizde hediye bakiyenize ekleniyor. Hediye bakiyenizde biriken konbaraları da 1.000’e ulaştığında kullanabiliyorsunuz.
30 TL yüklediğinizde 100 konbara50 TL yüklediğinizde 150 Konbara hediye veriliyor. Yani 1.000 konbaraya ulaşabilmek için 9 kere 30 TL yüklemeniz gerekli.


Yani uzun lafın kısası Turkcell Müşterilerini kendinden soğutuyor.Madem konbara puandaki puanlarını vermiyeceksiniz müşterilerinizin neden böyle bir yöntem seçiyorsunuz diye sormazlar mı size ?

30 yorum:

Adsız dedi ki...

Gerçekten de doğru bir tespit olmuş, ben de şu an bıraksam mı diye düşünmeye başladım, ve ayrıca sağolun merağımı giderdiniz, ben de aramamıştım ama merak ediyordum.

Tekno-Max dedi ki...

Hiç kasmaya gerek yok arayıp yaptıkları sahtekarlığı yüzlerine vurabilirsiniz.Gerçi Orada çalışan arkadaşların da bir suçu yok ama sonuçta konusmalar kayıt altına alınır.İllaki üst düzey yöneticeler bunları dinliyorlardır.Ben hiç zaman kaybetmeden Vodafone'a geçtim.Numaramı taşıdıgım için Her yöne 20 Dk'sı 0.50 Kuruş'a konusuyorum.Her yerde de full Çekiyor.Turkcelin 4 çekerinden bence daha kaliteli.turkcelle sorun yaşayan arkadaşlara da tavsiyemdir vodafone.Birde işin ilginç yanı ne biliyormusunuz ben hattımı taşımaya karar verdim Turkcell Kullanıcısını kaçırmamak için ne mesajlar gönderdi ama haa.Ama yıllardır turkcel kullanan kullanıcısına hiçbir faydasını görmediğim turkcell'i hayatımdan çıkardım.İyi Varsın Vodafone...

Adsız dedi ki...

AQ BUNLARINNNNNNNNNNNN.....

Adsız dedi ki...

TÜRKCELE YAKIŞMAZ BU.................

Adsız dedi ki...

SAKIN ALDANMAYIN..............

Adsız dedi ki...

Numara 05327554444, ilk bakışta Turkcell numarası olarak algılanıyor ama değil. No sorgulama yaparsanız, bu numara bir Turkcell veya Hazırkart numarası değildir mesajını alırsınız. Aman dikkat... Araştırmadan hiçbir şey yapmayın lütfen.

Tekno-Max dedi ki...

Bizim bahsettiğimiz 755 44 44 .Yine de uyarıların için Teşekkürler...

Adsız dedi ki...

7554444 midir nedir tamamen üçkağıtçılar. Habersizce üyelik aidatı altında hiç söylemedikleri halde 89tl kredi kartımdan çekmişler. Ben yandım başkası yanmasın. Türkcellde dolaylı yoldan bu işte suçu var. Türkcell müşteri hizmetlerini aradığımda yardımcı olamıyorlar...Uzak durunnnnnnnnnn

Tekno-Max dedi ki...

gelen aramalar için ön araştırma şart...Martın başında x firması bu sebepten dolayı beni aradı telefonun ucunda yine bayan vardı. "y" isimli bayan internet üzerinden kontor yükleme safsatasından bahsetti.İstediğiniz zaman yükleme imkanına sahip oluyorsunuz felan filan.Ben istediğim zaman kontorümü dışardan da alabiliyorum problem yok yani ama o da "Y" bayanın görevi ordan para kazanıyor ve müşteri çekmek zorunda ama bu işi yaparken de vicdan sahibi olmak lazım.Ben kendisine şimdi ben bu işlemleri yaptıgımda benden herhangi bir ücret talep etmeyecekmisiniz dediğimde hayır etmeyeceğiz dedi.Safsatalarını fazla dinlememek için kısa kestirdim.Tamam şimdi beni dinleyin ve sorularıma cevap verin dedim.Şimdi siz benden Kredi kartı numarası isteyecek misiniz istemeyecemisiniz? Evet isteyeceğiz dedi.Bu kredi kartını çerçeveletip kendi duvarlarına asacak halleri yok.İllahi ordan bir miktar mebla kesecekler.1 dk önce hiçbir ücret talep etmeyecek olan "Y" bayan şimdi morardı neyse Teşekkürler kartla işlemlerle işim olmaz dedim kapattım...Benim online işleme ihtiyacım olacak olsa ben hattımı faturalı yaparım kafam rahat olur.LÜTFEN KANMAYIN BÖYLE SAFSATALARA...

MissGreen dedi ki...

Beni de bu şekilde aradılar benden hiç bi bilgi istemeden ilk yatırcaz falan dediler bnde o an tamam dedim sonra kredi kartı bilgilerimi istediler salaklığıma geldi verdim sonra işkillendim neden böyle yapıyorsunuz falan dedim istemiyorum kampanya deyince tabiki falan dewdiler şimdi kredi kartı bilgilerimi biliyolar sizce bişi yaparlar mı ne yapmam lazım

Tekno-Max dedi ki...

size herhangi hediye kontor adı altında birşey göndermedi iseler bir problem olacagını zannetmiyorum... Yine'de 755 44 44 arayarak tekrardan bilgi alabilirsiniz...Ya da Turkcell Müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz.Gerçi onlarda sizi 755 44 44'e yönlendirecektir ama...

Adsız dedi ki...

05327554444 Bana da Bu Numaradan Benzer Mesaj Geldi

Tekno-Max dedi ki...

itimat etmeyin arkadaşlar böyle şeylere veya arayın o numarayı aramak ücretsiz dinleyin arkadaşları sonunda kredi kartı numarası vs. isteyecekler sorun arkadaşlara yıllık ücreti ne kadar öğrenin.. Zaten yukarıda yazıyor yıllık ücreti farklı bir şey söyleyeceklerini sanmıyorum.Ama bu yolla birçok kişinin canını yakmışlar adamlar bilinçli olmadığı için kredi nosu veriyorlar ve hesaplarından belli bir mebla düşüyor...

Adsız dedi ki...

Ben Vodafone kullanıyorum aynı mesaj bana da geldi.

korsanerkaz dedi ki...

bu turkcell benide tüylendirmeye başladı.yıllardır müşterisiyim dört adet hattım var topyekün geçiş yapacagım baska bir operatöre. elveda türkcell

Tekno-Max dedi ki...

Turkcell nefret ettirdi kendisinden ve bıraktım.şimdi kafam rahat.vodafoneden böyle birşey gelmedi şimdiye kadar bana.Bu gelmiyeceği anlamına gelmiyor ama milleti dolandırmaktan başka birşey değil bu.Bizim telefon numaralarımızı bu şekilde dağıtmaları yasal mı oda mechul ? ayrıca vodafonede şu anda 10dk 50 krş. her yöne konusabililiyorum(1 ay geçerli değil)hattında kontör olması yeterli...Turkcell kullanıcısı olarak hiçbir artısı yoktu...

Adsız dedi ki...

malesef ben de aradım ve kart numaramı da verdim karttan bilgim dışında 89 lira çekilmiş bu numara tarafından ve turkcel i aradım bu numara turkcell numarası deil konbara şirketinin numarası dedi ama tabii ki bi iş birliği söz konusudur nasıl kurtulcağım konusunda bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim...

Tekno-Max dedi ki...

www.sikayetvar.com adresine şikayetinizi bildirebilirsiniz.Geri Dönüş öyle yada böyle oluyor.çekilmiş olan paranız geri gelir mi birşey diyemem ama şikayet etmekte fayda var...

tahaenes dedi ki...

bende aradım o meşur numarayı.bir bayanla konuştum.yyaptığınız nitelikli dolandırıcılık dedim.bayan bu hat kurumsal bir hat böyle konuşmayın dedi.ben de zaten kurumsal diye konuşuyorum insanları bu şekilde kandırmaya utanmıyormusunuz dedim.suratına kapattım.bayanın ne suçu var demeyin.insanların kandırıldığını bile bile onlarda alet olup orada çalışıyor.hakediyorlar hakareti.Hoşçakalma TURKCELL elveda

tahaenes dedi ki...

bende aradım o meşur numarayı.bir bayanla konuştum.yyaptığınız nitelikli dolandırıcılık dedim.bayan bu hat kurumsal bir hat böyle konuşmayın dedi.ben de zaten kurumsal diye konuşuyorum insanları bu şekilde kandırmaya utanmıyormusunuz dedim.suratına kapattım.bayanın ne suçu var demeyin.insanların kandırıldığını bile bile onlarda alet olup orada çalışıyor.hakediyorlar hakareti.Hoştçakal TURKCELL elveda

Adsız dedi ki...

Konuya bakarmisin 8 kasim2012 ve bu msj az once banada geldi. Bi girip arastiyim dedim, tesekkurler teknomax kardes. Simdi biraz tas sak geciyim o kamillerle telde hep arattiricam herkese konusun konusun dicem onlari yorana kadar sorun yorulsun ib ne ler :D :D

Adsız dedi ki...

Bana az önce geldi ismi speak idi. 100 ü geçti ücretsiz telefon numsrasını arayarak aktifleştirin dendi. Bnde hemen internete girdim ve sizin mesajlarinizi okudum. Bn şimdi bu mesaji silsem beni aramazlar dimi? Veya bidaha mesaj atarlar mi?

Adsız dedi ki...

dün başıma geldi çok çaresizim kandım çünkü yarına kadar çekip çekmediklerinide öğrenmiyorum. telefonuma 2. bi mesaj gelmedi acaba çekmemi olabilirlermi

mehmet çankaya dedi ki...

bu bana gelen 3 mesaj kiredi kartınızdan yaptıgınız alışverişlerden parapuanlar 200 tl ye ulaştı 02129120008 i arayın puanlarınızı aktifleştirin bu nedir ya ya ben bide 3 yıldır vadofondayım türksel kadar serefsiz varmıdır acaba

Adsız dedi ki...

yaa kanmayın kanmayın diyorsunuz kandık işte karttn para çekmşler bunun için ne yapalım bilen birileri yardım etssin bankaylamı konuşalım polisemi gidrlim nr yapalım acillllllllllllll

Tekno-Max dedi ki...

1.si banka size hiçbir şekilde yardım edemez çünkü siz kendi isteğiniz ile verdiniz (kandırıldınız).
Aynı şekilde Polisinde buna yapabileceği birşey yok.Sizin yapmanız gereken Turkceliin bu firmasını arayıp paranızı geri istemek olacaktır.Doğru düzgün açıklama yapmadıklarını dile getireceksiniz. Eğer olumlu sonuç çıkmaz ise Bir Avukat ile görüşüp durum hakkında bilgi alabilirsiniz.Hiçbir Firma size havadan sudan kontörler dağıtmaz karşılığında illaki birşeyler alır...Bu tür şeylere girişmeden önce İnternet ortamında araştırma yapmanız öneririm...

Adsız dedi ki...

insanın başına ne gelirse meraktan gelirmiş..."Turkcell" adıyla gönderilmeyen mesajlara güvenmemek lazım. Gelen mesajları silin yeter :)

Adsız dedi ki...

Konu aynen yukaruda okuduğunuz gibidir banada aynı mesaj geldi insanları soymaktam başka bir şey değil . Git kardeşim konturünü kendin yükle ilerde kafan ağırmasın .Hiç bir kurum telefondan canlıo konuşma ile kredi kartı numarasını ve güvenliğini isteyemez. Mmademki böyle bir şatışınız varsa interneten yayınlarsın banka bilgisini nereyegileceğin bi post tablosu nasıl otobuslere bilet alırsın ve çeşitli güvence ile. Koskocaman bir tucell e yakıştıramıyorum bunu bence çok müşteri kaybına oğrat turcell.

Adsız dedi ki...

Burda tc kimlik anne kizlik baba adi hepsini aliorlar bende verdim tabi ..sonrasinda tekrar diger banka kartlarima ulasip para cekecek kadar bir seref sizlik yapilabilirmi

Tekno-Max dedi ki...

bu numaradan aradılar ise öyle birşey yapamazlar ki turkcelin kendi anlaştıgı (taşeron) firma. Ama şöyle birşey de var dolandırıcılıkta son nokta diyebiliriz numara yönlendirme ile bu numaradan arıyor gibi gösterip sizin bilgilerinize ulaşabilecek Dolandırıcı çeteleri mevcut haberlere yansıdı bu olay o yüzden emin olmak için bilgilerinizi güncelleyin sağlam şifre kombinasyonları kullanın...

Yorum Gönder

LÜTFEN ARGO İÇERİKLİ YORUM YAPMAYINIZ.GEREKSİZ SPAM MESAJ BİLDİREN YORUMLAR YAYINLANMAMAKTADIR.YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER... İLETİŞİM :TEKNO-MAX@WİNDOWSLİVE.COM

SEO