REKLAM ALANI

ALO KONTÖR DOLANDIRICI MI ?

|

Alo Kontor nedir? nasıl bir  firmadır? gerçekten vodafone ile bir bağlantısı var mıdır?,Ala kontor dolandırıcı bir firmamıdır?, Alo kontor avantajları nelerdir?, Alo kontor hırsızları vs... internet ortamında bu ve buna benzer birçok yazı bulabilirsiniz.Genelde buraya hep başıma gelen veya arkadaş çevremdeki kişilerin başına gelen yazıları kaleme almısımdır.Daha önce Turkcell'in 7554444 KONBARA PUAN KAZANDINIZ MESAJI hakkında bir yazı kalem almış ve Bu yazı ile birlikte deTurkcell'i Bırakmıştım.Vodafone geçmiştim.Şimdi de bugün ( 19.01.2011) tarihi itibari ile gün içerisinde AloKontor başlığı adı altında bir mesaj aldım ve mesajı baya geç gördüm diyebilirim.Peki Alo Kontor mesajında ne diyordu...  "Özel Müşteri Temsilciniz Pınar Aslan sizi arayarak hizmetlerimiz hakkında bilgi verecektir.vs... " dedikleri gibi gün içersinde aradılar.Evet Arayan Pınar Aslan isimli bir bayandı.İlk başta kendilerini dinlemek istemeyip kestirip atmak istedim.Kredi kartı numarası vs.isteyeceksiniz herhalde boşa yorulmayın dedim.Kampanyalar hakkında bilginiz var mı  dedi Pınar Aslan.Yok ama ne diyeceğinizi çok iyi biliyorum dedim.Çünkü daha önce Turkcell'de Konbara puan muhabbetinden azda olsa araştırma yapmıstım.Bayan anlatmak istiyordu hevesi kırılmasın istedim ve neyse dedim sizi dinliyorum.Anlatabilirsiniz kampanyanızı... Bayan Anlatmaya başladı işte şöyle böyle.Sonra hangi şehirde duruyorsunuz diyor :) Bir an için  nikahınıza mı alacaksınız diyecektim.Benim numarama ulaştıgınıza göre nerede oturdugumu da biliyorsunuzdur dedim.Bilmiyorlarmış gizli tutuluyormuş doğrudur ...işte hangi sıklıkta kontor yüklüyorsunuz nerden yüklüyorsunuz vs... En yakın vodafone bayinden yüklüyorum dedim.Artık bayilere gitmenize gerek kalmayacak Alokontor sayesinde felan filan ...Ben asıl mevzuya gelmesini beklerken malum Soruyu sordu : " Hangi bankanın Kredi kartını kullanıyorsunuz? " Ben kredi kartı kullanmıyorum dedim.Konuşmamızın başında da kredi kartı mevzusuna girecekseniz kendinizi boşa yormayın demiştim zaten.Ailenizde var mı vs... Yok Yok... Kızın hevesin kırıldı ama işi iyi öğrenmiş kibar konusuyor gerçi kızın sinirleri ile oynamadım bizde aynı kibarlıkta cevap verdik.Turkcellde yaptığım gibi sinir bozucu soru bombardımanına tutabilirdim.Tek Sorum siz bu işten komisyon alıyormusunuz almıyor musunuz ve biz kontor yükleyince kredi kartından kesinti oluyor mu olmuyor mu oldu? Hiçbir kesinti hiçbir şey yok dedi 20 tl yüklersini 20 tl kesilir dedi...Tamam doğruları söylemiş olabilir ama işte Üye olursanız yıllık şu kadar üye ücreti kesilecek vs bilgisi vermedi  ben böyle birşey oldugunu biliyordum.Ya bilmeden üye olanlar sonra madur olanlar işte bunun adı DOLANDIRICILIK mıdır değil midir? Evet ya da hayır orası size kalmış artık.Benden size tavsiye siz siz olun Alokontormus , konbara puan kazandınızmış gibi muhabbetlere girmeyin.Yaşadığınız şehirde ayaklarınızın ucunda Bir Turkcell bayisi , Bir vodafone bayisi bulunmakta veya kontor yükleyebiliceğiniz birçok yer varken Yok yıllığına 66 tl ödeyip ne boşu boşuna zararlı çıkasınız ki ! Her ay ekstradan hattınıza 5 tl fazla kontor yüklersiniz bu parayla...Operatorlerin zaten avantajlı tarifleri var ALOKONTOR'un vereceği  hediye kontorlere felan kanmayınız...

Bunla ilgili internetden buldugum birkaç yazıyı sizlerle paylaşmak istiyorum Linkleri ile birlikte...

- Maxicep'de bu konu ile ilgili  yorumları görebilirsiniz.Alokontorde çalıştığını iddaa eden ve açıklama yapma gereksinimi duyan bir arkadaşda mevcut... bknz...

-Bu konu ile ilgili Giresun Emniyet Müdürlüğünün bir uyarısı var vatandaşlara onada bir göz atmanızı tavsiye ediyorum...


"Giresun Emniyet Müdürlüğü tarafından, vatandaşlar kontör dolandırıcılarına karşı dikkatli olmaları konusunda uyarıldı.
Müdürlükten yapılan yazılı açıklamada, son dönemlerde kontör dolandırıcılığı olaylarının yaşandığına dikkat çekildi. Kontör dolandırıcılarının, dolandırıcılık için çeşitli yollara başvurdukları, cep telefonlarına "Alo Kontör " başlığı adı altında gelen mesajlarda "müşteri temsilcimiz sizi gün içerisinde arayarak 100 kontör hediye ve sürpriz hediyemiz hakkında bilgi verecektir" şeklinde gönderilen mesajların bunlardan birisi olduğu vurgulanan açıklamada, "Sizi arayarak, kendilerini GSM şirketlerine ait müşteri hizmetlerinden arayan görevli olarak tanıtıp cep telefonlarına kontör yükleme işlemlerinin kredi kartı üzerinden yapacaklarını bu nedenle kredi kartı numarasını ve şifre istenmektedir. Vatandaşlarımızın dolandırıcılık olayına maruz kalmamaları için arayan kişi ya da kişilere, kesinlikle kredi kartı numaralarının verilmemesi ve kart şifrelerinin bildirilmemesi gerekmektedir" denildi." bknz kaynak...

Bu konu ile ilgili Dolandırıldığını iddaa eden bir arkadaş.Bu arkadaşın yazısının linkinin yer aldığı bağlantıyı vermeden önce bu arkdaşa soruyorum.ahh arkadaşım bu adamlara sen Kredi kartı numaranı vermedi isen bu adamlar senin hesabından nasıl para çekebiliyor ! Biraz da hatayı kendimizde arayalım  diyor ve dolandırıldıgını iddaa eden arkadaşın yazısının linkine burdan bknz... diyorum.







alo kontör, alo kontör vodafone, 05424441010, vodafone alo kontör hattı, vodafone alo kontör, alokontor, alo kontor, 4441010, alokontor vodafone, alo kontur, alokontör, vodafone alo kontor, alo kontör iptal, vodafon alo kontör hattı, alo kontör şikayet, vodafon alo kontör, alokontor com form, vodafone alokontor, vodafone alo kontör iptali, alo kontör hattı

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya Kardeşim bişey bilmeden konuşuyosunuz adamlar herşeyin bilgisini veriyo sen onaylarsan yapılıyo işlem sen onaylamadığın sürece hiçbişey yapmıyolar fiyat bilgisini her seferinde tekrarlıyolar bilmeden üye olmak diye bişey yok abi herşey senin özgün iradene kalmış onlarda millete hizmet veren bi firma kurumsal bi şirket dolandırıcılık falan yok ortada araştırın da görün.

Tekno-Max dedi ki...

evet onaylarsan işlem yapılıyor.Ama abonelerin yıllık ödemesi gereken ücretden bahsetmiyorlar bunu da siz araştırırsanız madur insanları görebilirsiniz.Abonelerin cep telefonlarına şu kadar "kontor puan kazandınız" diyorlar ama kredi kartından bahsetmiyorlar bizzat bende aradım.Kampanyadan kredi kartı kullananlar yararlanabilir ne demek ? ben sizin kartınızdan belli miktar para çekeceğim demek bunu anlayamayan birçok kişi var ve madurlar.Kurumsal bir firma mesaj gönderirken net bir şekilde mesaj göndermeli... Bknz 7554444 KONBARA PUAN KAZANDINIZ MESAJI konulu mesaja şikayetleri görünüz.Ayrıca İnternetde ufak bir araştırma ile madur sayısının az olmadığını göreceksiniz... Araştırmama diye birşey söz konusu değil Yıllık ücretleri bile kaleme aldık sanırım siz içeriği tam olarak okumadınız konuların...

Adsız dedi ki...

Bende aynı şekilde aldandım size her ay hediye olarak kontör verilecek dediler 5 lira falan yükleme parası almıyoruz dediler bir sürü bişey söylediler üye olmak için bizde onayladık kredi kartına baktığımda 20 l artı 99 tl yi çekmişler hemen üyeliğimi iiptal etmek için aradım 24 saat içinde size dönülecek dediler 28 saat sonra aradılar üyeliğimi iptal ettirdik ama 99 tl alamazsınız artık her ay 11 tl olarak sizden çekilecek dediler bankayının müşteri hizmetlerini aradık yapacak bir şey yok size parayı firmanın geri vermesi lazım dediler böylelikle para boşuna gitmiş oldu yapacak bir şey yok artık önceden bu yazılan yorumları okusaydım dolandırılmazdım alo kontür diye bir bakayım dedim meğer benim gibi bir çok mağdur varmış ,

Yorum Gönder

LÜTFEN ARGO İÇERİKLİ YORUM YAPMAYINIZ.GEREKSİZ SPAM MESAJ BİLDİREN YORUMLAR YAYINLANMAMAKTADIR.YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER... İLETİŞİM :TEKNO-MAX@WİNDOWSLİVE.COM

SEO